RCviegshop is er mee gestopt.

Discussie in 'De Modelbouwkroeg' gestart door helixer, 3 jan 2019.

  1. helixer

    helixer

    Lid geworden:
    19 mei 2012
    Berichten:
    1.092
    Locatie:
    Huizen
    Toch nog vrij plotseling is rcvliegshop (niet RCviegshop natuurlijk) ermee gestopt. Het daaraan gekoppelde forum is plotseling sinds gisteren avond ook off-line. Het forum was jaren een toevluchtsoord voor vragen en antwoorden wat vliegtuigen, helikopters en multicopters betrof. De shop verkocht voornamelijk Walkera onderdelen, dus die zullen elders gezocht moeten worden.

    Jammer, maar onvermijdelijk, omdat het forum al jaren minder en minder bezocht werd. Toch ook jammer dat het zo plotseling off-line is gehaald. Een mededeling dat ze bijvoorbeeld eind van de maand off-line zouden gaan was wel zo prettig geweest. Het mocht niet zo zijn.

    Ik weet dat diverse forumleden van het rcvliegshop forum ook hier actief zijn, dus vandaar deze mededeling.

    Met vriendelijke groet: Helixer
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2019
  2. wim62

    wim62

    Lid geworden:
    7 apr 2012
    Berichten:
    438
    Locatie:
    Arnhem
    Hoi Helixer,

    Ik kwam er vanavond ook achter dat ze de stekker eruit hebben getrokken zonder het van te voren hebben aangegeven dat ze per ? zullen stoppen .
    Maat ja we zagen het al een beetje aan komen .
    Er waren op het laatst nog maar een hand vol (5st) actief .

    Het is niet anders .

    gr Wim
     
  3. helixer

    helixer

    Lid geworden:
    19 mei 2012
    Berichten:
    1.092
    Locatie:
    Huizen
    Nu dan, als we die paar overhevelen naar dit forum dan heb ik mijn eerste goede daad van het jaar erop zitten.
     
    wim62 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina