Realflight Controller

Ik heb me realflight aangeschaft en wil er mijn eigen esky controller op gaan gebruiken van mijn lama v4, omdat ik deze controller natuurlijk ook in het echt gebruik.

Nu is het probleem dat de rechter stick vlekkeloos werkt, maar ik krijg maar geen beweging in de linker stick. Heeft nog iemand dit probleem gehad of weet misschien iemand hoe je het op kunt lossen?

Met vriendelijke Groet,

Tim Naus

Laatst bewerkt:
hallo ik heb ook realflight en ik heb een 6 kanalen zender van coperx
voor 30 euro dit is de link
CopterX CX-S01 6-Channel 3D Flight USB RC Flight Simulator

En wat is de toegevoegde waarde van dit? De TS heeft een hele andere vraag.. Deze wil geen USB zender gebruiken (wat overigens niet eens kan op een officiele Realflight. De serial zit verwerkt in de zender namelijk).

@TS: Kun je meer duidelijkheid geven over de manier waarop je de zender aangesloten hebt? En, is het inmiddels al opgelost (aangezien het een ouder draadje is alweer). Misschien dat je tips hebt voor anderen om dit ook op te lossen

En wat is de toegevoegde waarde van dit? De TS heeft een hele andere vraag.. Deze wil geen USB zender gebruiken (wat overigens niet eens kan op een officiele Realflight. De serial zit verwerkt in de zender namelijk).

@TS: Kun je meer duidelijkheid geven over de manier waarop je de zender aangesloten hebt? En, is het inmiddels al opgelost (aangezien het een ouder draadje is alweer). Misschien dat je tips hebt voor anderen om dit ook op te lossen
het is gewoon een usb aansluiting

Back