T
Theo Coenen
Guest
Sorry Joost wat ik ook probeer maar die draad komt bij mijn zoek acties niet naar boven. Maar ja daar hebben we jou toch ook voor 8) om ons oude rotten te helpen met die slimme moderne machines
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Joost zei:raak! (kijk goed naar de tekst linkshehe :twisted: )
moet je me toch eens goed uitleggen hoe je ondersteboven vliegt, zodra ik de gasknuppel helemaal 'dicht' trek, gaat mijn motor ook uit (eigenlijk wel logischEmile zei:Ik zit alleen nog steeds te wachten op jou eerste rugvlucht heli talent ... :twisted:
ja, een liteflyer achtige vliegt daar standaard met 5 1000mAh cellen 8OEmile zei:De eerste Online Indoor meeting is nu dus ook een feit, we hebben wel veel moeten stoeien om die indoor flyers "vliegend" te krijgen.
Joost zei:Emile zei:........ moet je me toch eens goed uitleggen hoe je ondersteboven vliegt, zodra ik de gasknuppel helemaal 'dicht' trek, gaat mijn motor ook uit (eigenlijk wel logisch)
Hoi,
Ik zat ook met dat probleem. Wat je dan moet doen is het heli/vlieg model dat je wilt vliegen even kopieren. Vervolgens moet je dan bij 'aircraft' edit klikken en dan ergens bij mixing de throttle di normaal dan op switch 2 staat ofzo op never zetten. Dan kun je je gas niet meer uitzetten maar met een negative pitch vliegen gaat dan perfect.
Anders voeg me maar toe op msn dan zie ik je daar wel dan an ik het iets noukeuriger uitleggen. Dan heb ik namenlijk ook de sim draaiend bij de hand.
Groeten en veel succes,
Christopher.
De Nijverdalse modelvlieg club heeft voor deze vraag de volgende oplossing; organiseer eens per jaar een simulator dag (1 maart 2003).Hans Meij zei:Wie kan uit eigen evaring een vergelijking maken tussen het simulatie-realisme van deze twee simulatoren.
Je moet dus eigenlijk zo'n extra aanschaffen naast deze sim :wink:Dick zei:Michel vind dat de Extra op aerofly pro precies hetzelfde vliegt als zijn echte 3 meter Extra.
Hans Meij zei:Je moet dus eigenlijk zo'n extra aanschaffen naast deze sim :wink:
hezik zei:Zo.. je haalt even een 4 jaar oud topic omhoog met een off-topic vraag.. dat moet je wel kunnen hoor
Sorry inderdaad niet gezien. Heb ondertussen ook de zoekfunctie gevonden.
Bedankt voor je snelle antwoord.
De software heb ik namelijk al geleend van iemand. Daar wil ik met mijn eigen zender op kunnen vliegen.
Is er iemand die weet of het mogelijk is om met een kabel van easyfly te gebruiken en dan de zender in te stellen als joystick?