RealFlight G4.5 !!!

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door DaMiGe, 23 okt 2008.

  1. AlainC

    AlainC

    Lid geworden:
    20 nov 2008
    Berichten:
    34
    Locatie:
    Hulshout
    Expansion packs 3.5 op 4.5

    Hallo iedereen,

    Ik ben nieuw op het forum en hoop dat jullie ook een Belg willen helpen met zijn probleem:D
    Ik heb de originele realflight 3.5 en 4.5 naast elkaar draaien op mijn PC, maar op een of andere manier krijg ik de Expansion Packs voor de 3.5 (ook origineel), niet werkend op mijn 4.5.

    Moet ik deze terug installeren, maar herkend hij dan wel de nieuwe versie van Realflight of moet ik Realflight 3.5 deinstalleren en dan opnieuw de Expansion Packs installeren?

    Ik weet dat de Expansion packs van de 3.5 compatible zijn met de 4.5.

    Graag jullie hulp hierover.

    Alvast bedankt,
    Alain.
     
  2. vinnygogo

    vinnygogo Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2006
    Berichten:
    5.056
    Locatie:
    bilthoven
    de expansion packs zijn idd compatible met g4.5 echter is dit niet de versie die op de originele cd staat. je kan via de website van realflight de versie van de expansion packs voor g4.5 downloaden.;p
     
  3. hoiditbenik

    hoiditbenik Guest

    hallo mensen van het modelbouw forum ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje ik heb een probleem met realflight G4.5 als ik de realflight launcher.exe start geeft hij deze foutmelding: KEError21051:unknown product code wie kan mij hier bij helpen? ps ik heb vista en ik heb ook al een usb zender alvast bedankt



    groetjes kevin
     
  4. hezik

    hezik Guest

    Als moderator: Daar kan niemand je hier mee helpen. Je dient realflight in de winkel aan te schaffen, wil je 'm gebruiken.
     
  5. hoiditbenik

    hoiditbenik Guest

    ik bedoel met die beta lukt het niet kan daar iemand mee helpen?
     
  6. hoiditbenik

    hoiditbenik Guest

  7. hezik

    hezik Guest

    Je originele realflight zender aansluiten en dan werkt het.

    Wat meer uitleg.. deze update is te downloaden en werkt voor mensen die Realflight gekocht hebben. Dat kan bijvoorbeeld bij je modelbouwwinkel. Je krijgt er dan een zender bij waar ook de kopieerbeveiliging ingebouwd zit.

    Als je die versie hebt en die werkt, dan kun je deze update downloaden en installeren en zou hij moeten werken. Het is dus niet zo dat je deze update kunt downloaden en installeren en dat het dan werkt, zonder dat je ooit realflight gekocht hebt.

    Als alternatief zou je het gratis FMS kunnen proberen, deze zou prima moeten werken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2009
  8. BadBert

    BadBert Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 feb 2005
    Berichten:
    5.059
    Locatie:
    Hoogerheide (NB) Club: BVL-steenbergen
    VOoraf: ik heb een legale versie, maar speel op weekenden weg met laptop + joypad.

    Nu heb ik daar dus de emu voor nodig, en dat werkt.
    MAAR
    De helicopters kan ik het landing gear niet van besturen met de keyboard override knoppen voor gear en flaps. Als ik de combo van de gear intoets, kan ik de motor aan/uit zetten, en met de flaps gebeurt er niets.

    Iemand de oplossing? Het is niet erg, maar net wat minder leuk.

    Met het originele spul werkt alles wel prima, echt een super simmetje dit!!! Heel realistisch vind ik zelf, omgeving ziet er echt super uit, geluid is veel beter, en de fysics van de toestellen zeer zeker!
     
  9. 5p1k3

    5p1k3 Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jan 2008
    Berichten:
    9.857
    Locatie:
    Nijkerk
    Heb je al een beetje gerommeld met:

    "Try to overcome loading problems"
    "Override joystick controls"
    "Old operation mode"

    Dit krijg je te zien wanneer je de dongle emu opstart. Ook is het belangrijk dat je de nieuwste emu gebruikt. Oudere versies hebben inderdaad dat probleem dat jij omschrijft.

    Ik vlieg overigens ook met de originele licentie, maar dat terzijde ;)

    Mocht dat niet werken, dan zul je toch de officiele weg moeten volgen.
     
  10. hezik

    hezik Guest

    Als moderator:
    Heren, support op de 'crack' niet via het forum ;)
     
  11. BadBert

    BadBert Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 feb 2005
    Berichten:
    5.059
    Locatie:
    Hoogerheide (NB) Club: BVL-steenbergen
    @Spijker46: De officiele weg werkt iig prima, dus het was meer een vraag :) IK dacht dat ik de nieuwste had, v3.3 is volgens mij de nieuwste? En heb met alle 3 de genoemde opties gespeeld, maar krijg het niet voor elkaar.

    @Hezik: We supporten hem niet natuurlijk, ik wijs hier zelfs een nadeel aan!
    Originele Realflight rules :)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2009
  12. 5p1k3

    5p1k3 Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jan 2008
    Berichten:
    9.857
    Locatie:
    Nijkerk
    Hezik heeft een goed punt, ik zal er dan ook verder niets meer over vermelden, behalve dat 3.3. de laatste is ;) Succes met uitzoeken verder BadBert.
     
  13. BadBert

    BadBert Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 feb 2005
    Berichten:
    5.059
    Locatie:
    Hoogerheide (NB) Club: BVL-steenbergen
    Ok, bedankt voor de info, ik zal er ook over ophouden ;)

    Kan ondertussen wel iedereen deze sim aanraden... vliegt heerlijk, na een tijdje simmen heb je pas echt de verschillen door met de vorige versie, en merk je hoe goed dit in de buurt komt van tha real thing (zonder de adrenaline dan ;) )
     

Deel Deze Pagina