RealFlight G4 simulator

Jaja ik weer :rolleyes:,

Heeft er iemand anders ook de Realflight G4 simulator?
Ben namelijk op zoek naar iemand waarmee ik op deze manier gemakkelijk over internet samen kan vliegen / leren.
Onder het motto van: Samen is altijd leuker en Buiten regent het ;)

m.v.g

Nee, ik heb de G3.5 simulator. Heb de G4 wel geprobeerd, maar deze eistte te veel van mijn pc.

Nee, ik heb de G3.5 simulator. Heb de G4 wel geprobeerd, maar deze eistte te veel van mijn pc.

Ik draai hem momenteel op mijn "el cheapo" laptop met een X3100 onboard intel grafishe kaart :lol:.

Je moet alleen geen 3d omgevingen pakken maar de panorama foto's.
Alles op zijn laagst (ziet nog redelijk uit op 1280x800) en draait met 50-60 FPS. Goed te doen! alleen jammer dat de schaduwen uit staan (-25fps). dat maakt het inverted vliegen net boven de grond iets uitdagender.

Wellicht dat jullie mij kunnen helpen ik het de G4 ook maar elke keer als ik klik op het knopje run game krijg ik een error met de melding "No authorized InterLink found. Make sure your InterLink is plugged in and try again.

Ik probeer het spel te spelen met een simulator van esky de 0905A.
Ook heb ik een kabeltje en een zender van een Walkera HM004 en een Walkera 22e en geen van allen is de oplossing.

Kunnen jullie mij helpen ?
Aerofly en alle andere sims werken prima.

Gr.Beko

Om realflight G4 te kunnen "spelen" heb je een officiele realflight transmitter nodig. Op deze transmitter staat een serial key die ingevuld word, en word bij het opstarten van het programma op internet geverifieerd.

Je kan dus niet zomaar elke transmitter rechtstreeks realflight mee besturen. Je kan wel van de realflight tx het doorlinken naar je bestaande tx en daarmee alles bestuuren.

In andere woorden: Aanschaf van het pakket (programma+tx) word eigenlijk dus verplicht. (jaja er zijn wat illegale dongels in omloop maar daar hebben we het niet over) :rolleyes:

Ok duidelijk goed beveiligd dus totdat je het over de dongels hebt :rolleyes:
Kan je mij hierover meer info geven denk dat het via pb gewenst is door de beheerders van het forum ;)
Het programmatje is ook niet volledig legaal :o

Gr.Beko

Ok duidelijk goed beveiligd dus totdat je het over de dongels hebt :rolleyes:
Kan je mij hierover meer info geven denk dat het via pb gewenst is door de beheerders van het forum ;)
Het programmatje is ook niet volledig legaal :o

Gr.Beko

Ik heb er eerlijk gezegd wat over gehoord van mensen, maar heb er nog niet specifiek op gezocht. Weet ook niet of dat deze nu al met G4 werken of niet.

Sim is in mijn mening in iedergeval wel zijn aanschaf prijs waard :thumbsup:

g4 werkt ook met andere zenders alleen programma nodig.

Heren, alleen al het bespreken van het bestaan van dit soort dingen kunnen de eigenaar van het forum ernstig in verlegenheid brengen... Ik stel voor deze discussie te sluiten, voordat een mod het doet...

Ik stel voor dat we weer legaal verdergaan ;)

Als er verder niemand de G4 sim heeft, welke gebruiken jullie dan voornamelijk? en waarom?

Realflight G3.5, goedkoop overgenomen en draait als een speer op m'n werkstations. G4 wacht ik nog even op, eens kijken of mijn hardware dat aankan...

Naar mijn idee is er toch niks met de vraag hoe G4 kan draaien met een andere controller dit is toch niet illegaal.
De vraag is alleen welke extra programma heb je hiervoor nodig ?
Als iemand dit weet hoor ik dat graag.

Gr.Beko

Als dat programma niet door Realflight word uitgebracht of verstrekt...dan is een antwoord op die vraag dus niet toegestaan op een publiek forum.
Wordt het wel door hun verstrekt (wat ik ook betwijfel) dan dus niet.
Voor zover ik weet zit er bij een legale versie van RFG4 een controller die je ook gelijk als interface voor je eigen controller kan gebruiken.
Welcome to Great Planes RealFlight®-Home of the ULTIMATE R/C flight simulator!

Ik vlieg zelf met veel tevredenheid met PhoenixRC trouwens.

Gr. Eric

Laatst bewerkt:
Back