Realflight g5

Hallo,

Gisteren heb ik realflight g5 gekocht en zeer tevreden mee:-)
Nou kun je er ook online mee spelen iemand hier nog realflight g5?
Is misschien wel een leuk idee om met een man of 4/5 online te spelen.
Wie doet er mee?

Kevin

Das iligaal wilbert en mag dus niet hij zal het ook niet doen want je bnt de orginele dongle nodig en namaak werkt niet

Rf 5.5

Als je inlogt met een 5.0 versie wordt je verzocht te upgraden naar 5.5
Daar verkrijg je die.
Als je niet upgrade naar de (gratis) nieuwste versie verlies je je toegang tot de multiplayer-servers

Iemand zin om een rondje combat te vliegen?
ik heb ook RF 5.5

Greetz,
Frank

Op Pc Vliegen.

Voor mijn Pc beschik ik over een programma om het vliegen terug wat onder de knie te krijgen.
Zo heb ik momenteel een F 16 die ik gerepareerd heb, gratis gekregen nadat deze zwaar gekrachst was, servo's en fan waren in het toestel gebleven.
De romp terug in elkaar gelijmd en een nieuw neusje gemaakt.
Het is nu klaar om vliegen, het is nog enkel wachten op de turbinneschroef van de fan, deze is beschadigd geraakt tijdens het testen van de fan.

In afwachting oefen ik nu op de Pc met de F 16, heb er een filmpje van gemaakt van mijn eerste poging op Pc.
Het programa dat ik gebruik is Aerofly Professional Deluxe, gekoppeld met een zender van Art Tech, 35 mHz.

XxIKj-qtXJ4[/media] film - YouTube

De landing kon wel beter.

Johan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Even een vraag: moet je om met RealFlight G5 te kunnen "werken" een InterLink-Controller hebben of kun je ook met het toetsenbord besturen?

je moet de controller hebben volgens mij.

Er is ook een demo die je kan downloaden en die met het toestenbord werkt

ik heb RealFlight G5.5 ook, ik ben er zeer tevreden over.
alleen jammer dat er niet zoveel is verandert van G4 naar G5.

@Kevin, er zijn wèl namaak dongles die werken, moet je alleen de goeie hebben ;)

ik heb RealFlight G5.5 ook, ik ben er zeer tevreden over.
alleen jammer dat er niet zoveel is verandert van G4 naar G5.

@Kevin, er zijn wèl namaak dongles die werken, moet je alleen de goeie hebben ;)

Grootste verandering is voornamelijk dat je nu "in" je vliegtuig kunt vliegen. Levert meer FPV (First Person View) beelden op. Moet zeggen dat ik dat erg realistisch vind. Verder is het 'leuk' dat je kunt schieten :)

Wat betreft de dongles. De juiste dongles zijn de dongles die zijn gekocht bij Greatplanes (Realflight).

@5p1k3, dat klopt. Alleen bij de namaak versie is het probleem dat dit dan slecht of niet werkt, maar we hebben de sim toch om te oefenen met vliegen en te klooien?

~Joey

ik heb realflight 5 op een rommelmarkt gekocht (alleen het cd'tje). Maar wat heb ik nu dan nog nodig om het te spelen? Want ben niet zo thuis in dit soort dingen:P

ik heb realflight 5 op een rommelmarkt gekocht (alleen het cd'tje). Maar wat heb ik nu dan nog nodig om het te spelen? Want ben niet zo thuis in dit soort dingen:P
Iets om er op te zetten, (bloempotje of zo) want zonder originele dongel gaat dat niet werkten.

Als het een beetje glimt kun je het ook op hangen om als vogelverschrikker te dienen.

Of een uurwerkje in monteren zo dat het een klokje wordt.

Mogelijkheden te over.

Back