rebuilding een pegasus 3

@RAF

misschien hebben ze wel een minisub aan boord, zoals in die bond film (thunderball als ik me niet vergis).

Misschien een leuke uitdaging voor een ervaren bouwer als jij RAF, mits Stoppel natuurlijk zijn bodem wil verbouwen ;)

Hoe komen ze nu van het schip af nu hij aan de achterkant dicht is?
:)

Erg mooi schip..

normaal zit daar een groot luik wat hydraulisch open gaat en gelijk een zwemplateau is
onder dat luik zit meestal een ruimte voor de bijboot en daar zit ook de trap naar beneden.

low-resolution-3695.jpg

Cambria2_1731.jpg

Het is inderdaad prachtig wat je van een oude romp kunt maken. Het ziet er vakbekwaam uit zeg.

Ik werk aan megajachten op het dagelijkse werk. En zo te zien aan de foto's zou je zo ergens bij ons aan de slag kunnen;)

Een van de grootste jachten ter wereld de "Octopussy" welke eigendom is van Paul Allen heeft een onderzeeer aan boord.

hallo

ik heb nog foto's van zulke yachten en deze gaan zelfs aan de zijkant open om een sportwagen aan de kant te zetten
aan de andere kant zit dan meestal een garage met waterscooters en duikmateriaal
benetti_monaco_1-366.jpg

trekt dit yacht welerg veel op

er zijn extreem mooie maar ook lelijke yachten bij
maar het wat jezelf mooi vind en waar je de centen voor hebt
ik ben aan het sparen om de noordzee te kopen
eens ik deze heb gekocht kan ik over het yachtje dat daar inpast beginnen na denken

hahahaha

groetjes raf

Laatst bewerkt:
weer even een foto update.
fotos zeggen meer dan woorden.

het bubbelbad heb ik gemaakt d.m.v. vacumeren.

hier een foto van mijn zelfgebouwde boegschroef

Netjes

Het is niet echt mijn ding maar ik zie wel een hele mooie nette bouw en ik vind dat je er echt iets anders en moois van maakt! Laat het zwembad maar vollopen!
grt
Hawser

Nu kom ik nooit op het botenforum.
Maar door het rechterbalkje kom ik hier.
Dit is toch echt modelbouw.
Lekker doen wat je leuk vind.
Pure scratsbuilding.!!!
Blijf het volgen.
succes verder.

Han.

@Stoppel Ik heb vandaag uw Pegasus op de tentoonstelling kunnen bewonderen, en ik moet zeggen prachtig werk. ook nog bedank voor het adres dat je mij gegeven hebt.

nice!!...

paar dingen:

1. heb je wat foto`s van de boegschroef tijdens assemblage? hoe heb je deze gemaakt?
2. ga je de hot tub nog vullen met "water"
3. kun je foto maken hoe het binnenwerk er uit ziet?

erg tof deze :)

Back