recht de grond in :?

KAPOT!!!

zo, die ging hard voor een zwever.
Erwin... wat ging je ook weer kopen dit weekend?

Ik vind het alleen wel een beetje zielig voor het muisje :?

vlb0204.jpg

mvg Dennis

Wat ik ervan maak is "Ik kon niet omhoog, et ging nietmeer". Maar et was wel n heftige knal zeg, die 3 meter zwever kon daarna in n ford Ka naarhuis.

Was dat fluitende geluid pure snelheid?

Dit is nog niets.... op een electro meeting in delfzijl kwam er een hotliner met hoge snelheid minder dan 2 meter naast ons neer. Een flinke krater en wat aangeslagen mensen. Hotliner was ook aardig stuk. De oorzaak was een defect hoogteroer, iets te veel kracht gehad bij een looping. Daardoor kwam er spontaan een 2e looping die recht in de grond eindigde. Gelukkig geen gewonden en andere vliegtuigen beschadigd. Het was alleen even stil.....

Als er zon speedkist vlak voor je voeten in volle vaart neerklapt zou ik toch ook even sprakeloos zijn hoor. :D Nog even en je moet op n club altijd n bouw helm dragen. ;)

dat was ook niet zo'n gek idee geweest, waarom denk je dat dat bij pylon wedstrijden verplicht is ;)

Mja, dat wist ik al, maar als je ziet hoe zon zwever naar beneden kan snoeien. :D Met 3 meter heb je zo de hele pilootlijn tepakken.

ik denk dat het bij zo'n zwever, bij deze snelheid ook niet zoveel uitmaakt of je nou wel of geen helm op hebt...

'boem is ho' :wink:

afgelopen zondag was het een wedstrijd pylon speed 400 en F5D op de club.
Er is een F5D waarvan de besturing uitviel de grond ingegaan, moet tegen een +/- 300km/u geweest zijn. Er bleef ook niet veel van over.

zozo dan zou ik aardig op m'n beentjes staan te trillen...
hier het "sleufje" die gegraven is....
vlb0206.jpg

20cm diep 20 cm lang en meer als een meter lang!!!!
Het is trouwens een 4M fox van 10kilo...

mvg Dennis

Ik zou zeggen shit happens. :P Et kan alles geweest zijn, das niet te achterhalen naar zon massieve klap.

Wat zou zon fox wel niet kosten zeg. :S

eff divx downloaden die ook op de site staat?? (ik denk het maar ben niet zo into computers...

En wat zo iets kost IK WEET HET :lol: en ik kan ook zeggen genoeg!!! er staat bij dat het een vol glas kist is maar daar heb ik zo'n m'n twijfels bij gezien het chuim in de vleugels...

mvg Dennis

Back