Shit, weer de uitslagen vergeten, maar ze komen!
Inderdaad top hoe Herbert dat kistje weer heeft gerepareerd en een half uur later weer vloog. Jammer dat er wat kistjes schade hebben opgelopen en chappeau voor de vliegers die het desondanks geprobeerd hebben.
Ballonrammen hoeft er niet per se in te zitten, maar het is wel een leuk onderdeel. Henk had voorgesteld de ballonnen op balsa stokjes te monteren, maar dan woeien ze plat en waren ze misschien moeilijk te raken. Hij gaf wel aan dat als we ze bovenwinds plaatsten, dat ze dan naar het model toe plat lagen, dus dat zou alsnog kunnen. Ik ga dat denk ik de volgende keer proberen, dan zit je niet zo dicht bij de grond. Van de andere kant hebben meerdere mensen laten zien dat het ook met de ballon op de grond goed te doen is. Ik ga verder denk ik enkele meters vóór de ballon die kapot moet een ballon plaatsen die heel moet blijven, zodat je niet strak als een streep op de ballon kunt afvliegen. Als de voorste ballon kapot gaat krijg je strafpunten, dus dan moet je daar overheen duiken. Je verdere suggesties zijn zeer welkom Robert-Jan, maar een le mans start kan ik denk ik niet invoeren zonder mensen in gezondheidsproblemen te brengen.