Red bull airraces in Rotterdam!!!

alhoewel ik ook mijn twijfels heb over of het wel verantwoord is op zo'n lokatie, heb ik er vertrouwen in dat het allemaal wel meevalt qua veiligheid.

tenslotte is dit nederland regeltjeszeikersland, en als de vergunningen zijn afgegeven zal het wel snor zitten.

de mvsb gaat in ieder geval kijken met een hele club, reken maar dat het echt wel een heel vet spectakel gaat worden.

de race word overal ter wereld gehouden, erg gaaf.

high flyer zei:
ik blijf graag zelf zo veel mogelijk over mijn leven of sterven beslisen dus mij zul je er zekers niet zien dit gaat alle veiligheid van een regulaire airshow te boven

goh dus jij komt ook nooit op straat en doet niet mee in het verkeer enzo ?

Eindelijk ook eens dichtbij! Ik dacht dat zoiets in belgie of Nederland niet meer kon. Gelukkig dus wel.
Alleen vrees ik dat ik er niet zal naartoe kunnen gaan verdorie.
Risico zal er wel bij zijn, is met elke vliegshow / meeting zo. Dat is ook een van de reden dat het zoveel volk trekt.
ik blijf graag zelf zo veel mogelijk over mijn leven of sterven beslisen dus mij zul je er zekers niet zien dit gaat alle veiligheid van een regulaire airshow te boven
Ik denk dat als er een demo-team alla Red arrows of zo elkaar raakt op laat ons zeggen 300m hoog en op 500 m van het publiek, de kans heel reëel is dat de brokstukken nog overal terecht komen, ook met alle regels en veiligheidsmarges. Ik denk dat die airrace qua veiligheid minder risico meebrengt dan een gewone airshow
Ik ken Rotterdam niet, maar dit lijkt me toch in de haven en niet in het centrum van de stad.

Ach zolang mn tijd nog niet is gekomen...:P

Ik ga er gewoon heen, en als ik het niet overleef was het tijdens het uitvoeren van mn hobbie dus wat wil je nog meer :D

high flyer zei:
mensen ik vind ook dat het niet echt veilig is wat ze gedaan heben.
maar we kunen het ook bijzonder goed overdrijven met ons zo genaamt veiligheidsgevoel want zo lang er nog elke dag ongevalen gebeuren met auto's waar bij doden vallen kunen we niet zeggen dat vliegen gevaarlijker is dan dat.
dus stel ik voor om eigenlijk alleen maar naar ons eigen omgeving te kijken en daar te doen wat we kunen om het aantal ongeluken te verminderen
want laten we eerlijk zijn we doen allemaal wel eens dingen die niet veilig zijn.
en dan nog iets die vliegtuigen en pilooten worden in top conditie gehouden met hulp van artsen,dieetisen, sportspecaalisten en monteurs.
en wat bertus vertelde over het feit dat ze behoorlijk ego zijn. zo zijn er ook wel een aantal modelvliegers te vinden of forumle 1 coureurs.
dus laten we nu niet de vermoorde onschuld uithangen.

Ik vind dat je jezelf behoorlijk tegenspreekt. Bovenstaande quote komt uit het topic vliegende gekken en in dit topic heb je het over 1 stuurfoutje of mechanisch probleem enz enz.

krizz ik spreek me niet tegen ik denk nu alleen anders want er word al genoeg moeilijk gedaan over de luchtvaart.
en die Quote is ook nog steeds waar ik in geloof maar in dit geval is het in nederland en dat is niet bepaald een vliegers paradijs

@gerard ik zeg zo veel mogelijk over mijn leven beslisen.
en jij weet ook goed dat hoe ik dit bedoel

Ik zie het al voor me, meskant tussen de tuien door en inverted onder de Erasmusbrug door :D maak je geen zorgen Marco, de rit naar Rotterdam zal vele malen gevaarlijker zijn dan het aanschouwen van het vliegwerk.

jo dat zou best zo zijn maar zo als ik zeg ik zou liever zo veel mogelijk over mijn leven en sterven beslisen.
mijn mening is dat als het hier in nederland door gaat het maar drie kanten op kan gaan namelijk dat de luchtvaart kompleet uit nederland word verboden of het kompleet tegen overgestelde
of dat we iets minder geluk of pech heben maar nog steeds pech en dat het bij het oude steeds slechter worden blijft ik hoop natuurlijk voor ons allen dat het de tweede optie is

Lijkt me wel erg ver gezocht dat de complete luchtvaart word verboden :wink: Wat denk je dat er dan met de nederlandse economie gebeurt.......

tsja, als je het zo bekijkt kun je beter thuisblijven :( alhoewel je huis in kan storten of je wordt getroffen door de bliksem.

Als je leven en dood in je eigen handen wil houden, moet je in n bunker gaan wonen. :P

Live a little, will ya? ;)

nee zo veel mogelijk in dit geval betekend zo lang ik zelf bewust kan kiezen om niet naar zo iets als die airraces te gaan dan neem ik dus niet dat extra risico

mijn mening is dat als het hier in nederland door gaat het maar drie kanten op kan gaan namelijk dat de luchtvaart kompleet uit nederland word verboden of het kompleet tegen overgestelde

ooit gehoord van de term "doemdenker" ?
ik denk dat dat aan jou wel gespendeerd is.

Back