Reddingsboot Joke Dijkstra "Arie Visser klasse"

Heel mooi resultaat mag je trots op zijn.

Ik heb even eigenlijk een paar vragen. Welke jets heb je gebruikt? Zijn dit de graupner mini jets? En wat het je gebruikt om de rubberrand om het model na te maken. (Zal vast een scheepswerf voor zijn)

Heel mooi resultaat mag je trots op zijn.

Ik heb even eigenlijk een paar vragen. Welke jets heb je gebruikt? Zijn dit de graupner mini jets? En wat het je gebruikt om de rubberrand om het model na te maken. (Zal vast een scheepswerf voor zijn)

De jets zijn van kehrer de rubberen band heb ik gemaakt van grijs isolatiebuis, wat om verwarmingsbuizen wordt geplaatst " gekocht bij Gamma, die heb ik bekleed met zelfklevende foam 3mm dik "foam had ik gekregen, dus weet niet waar te koop" en alle naden, rubber bandjes enz. zelf gemaakt met hovenierskit.
Hoop dat je het een beetje begrijpt

Wat een mooi model Buddy. Mag je trots op zijn.
Ik kijk graag naar je gedetaileerde foto's. Soms zeggen plaatjes meer dan 1000 woorden. Dit is een leuke verslag.
Groeten Roelof

Ik ga starten met het maken van setjes t.w.: romp en dek.
Mocht er iemand interesse hebben, dan hoor ik het graag i.v.m. inkoop materialen.

gr. Buddy

[QUOTE = "buddyschut, post: 3747027, membro: 35174"] Certo che facciamo bene a casa.

IMG_1148_zpsdyhyp0rd.jpg
IMG_1146_zpsvobp9k13.jpg
IMG_1144_zpsa229lgjx.jpg

c'è ancora un sacco di piccole cose da fare, ma la fine è in vista.

gr. Buddy [/ QUOTE]
Goedenavond modelbouwers,

Ik ga starten met de bouw van de Joke Dijkstra. schaal 1:20
Ik ga beginnen met het maken van een plug, om een mooie strakke mal te maken, waaruit ik dan een romp haal van polyester.
Heb inmiddels de kiel en de spanten gefreesd.

[/IMG]
r93odd.jpg

[/IMG]
9gdjsm.jpg

groet Buddy[/QU
leuk project, succes!

Kollegemodeller god kväll, jag är Marco och jag skriver från Rom Italien, förlåt mig om jag gör misstag, jag använder översättaren.
Jag skulle vilja bygga en patrullbåt som din, men i den italienska versionen (CP 305) kan jag inte hitta byggplanerna, jag ser i de första bilderna på ditt ämne du har dessa ritningar, med det här inlägget frågar jag dig om du kan få mig att kopiera. Tack.

Hallo Buddy, ik kom uit Duitsland en ik heb net je geweldige rapport gezien. Ik ben geïnteresseerd in een romp en dekset.
Biedt u de set nog steeds aan?
Wat is de prijs voor de set met verzending naar Duitsland?
Groeten Rolf

Hallo Buddy, ik kom uit Duitsland en ik heb net je geweldige rapport gezien. Ik ben geïnteresseerd in een romp en dekset.
Biedt u de set nog steeds aan?
Wat is de prijs voor de set met verzending naar Duitsland?
Groeten Rolf

Goedemorgen Rolf,
Ik verkoop de set op aanvraag, dus ga ze pas maken als er vraag naar is.
Wanneer ik kan leveren weet ik nog niet, want met polyester werken moet ik wel knap weer hebben.
Ik maak ze namelijk buiten.
De kosten zijn 350 euro ex verzendkosten.

groet Buddy

Hallo Buddy,
Is dat alleen de romp en het dek voor 350 euro?
Zit de grondstof voor de slangrand, zie foto, er ook bij?
Wil je een blauwdruk van de bovenbouw, de reling en de mast meesturen zodat ik deze op schaal kan bouwen?
Groet Rolf

Excuseer mijn spelling, ik doe dit met een vertaaltool.

upload_2020-12-29_22-35-44.png

Bijlagen

• upload_2020-12-29_22-19-14.png
    upload_2020-12-29_22-19-14.png
    351,3 KB · Weergaven: 109
Hallo Buddy,
Is dat alleen de romp en het dek voor 350 euro?
Zit de grondstof voor de slangrand, zie foto, er ook bij?
Wil je een blauwdruk van de bovenbouw, de reling en de mast meesturen zodat ik deze op schaal kan bouwen?
Groet Rolf

Excuseer mijn spelling, ik doe dit met een vertaaltool.

Bekijk bijlage 412260
Hallo Rolf,

is alleen de romp en dek incl. Tekeningen.
De rubberen rand heb ik gemaakt van isolatiebuis wat om verwarmingsbuizen zit en dat heb ik beplakt met zwarte fohm.

gr. Buddy

Hallo Rolf,

ik ga van het voorjaar 2 setjes maken er is namelijk nog een geïnteresseerde.
Ik verkoop ze normaal voor 400 euro incl. Verzending.
Dus het is 350 euro ex

m.vr.gr

Buddy

Back