Reely air attack

Hallo,

Ik zag op internet vrij goedkope rc wagens van het merknaam Reely (conrad)
heeft iemand ervaringen met dit merk? dit qua merk en kwaliteit?

Ik vond de reely air attack wel een leuke auto.

Alvast bedankt.

Hmmm..., had je al eerder gevraagd....
[176519] rc-rally-wagen-nitro

Maar ja, geen reactie.... Natuurlijk goedkoop en als grootste nadeel: alleen ondersteund door de Conrad. Maar bij de Conrad heb je ook reviews:
Reely 1:8 nitro-buggy Air Attack 2WD P-300 R2R 2.4 GHz review - Productbeoordelingen van klanten van www.conrad.nl

De auto komt dus in de goedkoopste uitvoering als een 2wd en dat wil je eigenlijk niet....

Leg er wat bij en je hebt voor een 250 euro bv. een Kyosho NEO welke veel beter ondersteund is.

Laatst bewerkt door een moderator:
De meningen zijn verdeelt op het forum. De ene helft vind ze erg goed en sterk en de andere helft vind ze niets. Ik heb geen ervaring met deze auto maar dat je het alvast weet:p.

Idd, roelof. 4wd is beter. Veel bouwen hem ook om naar 4wd maar dan ben je ook een stuk meer kwijt.

Die reviews had ik inderdaad ook gelezen en die waren op zich positief en hadden ook allemaal de reely omgebouwd naar een 4wd, zo'n setje kost 50 euro dus op zich niet duur.

Misschien is het wel een goede auto om mee te starten en ervaring mee op te doen in het off-road gebied........

Back