Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mischien heeft Reely wel een wheeliebar gemaakt, maar moet je hem er los bij kopen (net zoals bij een savage).
RJ
er is een hele hoop lol te beleven met een MT zonde wheelie's vind ik, of ben ik daar een uitzondering in?
Tja, nou mijn savage doet t ook niet, ligt hoogstwaarschijnlijk aan de loodzware GT-1 wielen, de spacers die ik van de schokdempers heb gehaald om m wat lager te hebben, mijn 'afsteltalenten' hoewel die laatste steeds beter worden, en de kleinere (4.1) motor...
Snowmansion, ik zou wel EERST de boel schoonblazen en pas DAN de plug eruit halen, anders heb je alsnog je hele blok vol met zand zitten.
Als je het in de carb gooit is goed. Niet te zuinig hoor. Voor met offroad is het hinderlijk om de plug er uit te halen. Of op zijn zij of onderste boven om de plug er uit te halen en met perslucht of iets anders het zand wegblazen. Als je het in de pluggat gooit heeft het niet zo'n goede werking als bij de carb. Daar zitten immers je 2 hoofdlagers en je krukas die kunnen roesten....