Reely "Rex X promo"

OK....

1) gelieve geen caps te gebruiken, komt zo schreeuwend over

2) gelieve de zoekfunctie gebruiken, over de Conrad modellen is al veel geschreven.

3) mijn persoonlijke mening: veel waar voor je geld alleen erg afhankelijk van de Conrad voor je onderdelen.

Gezien de TS zijn edit lijkt alles nu weer netjes , en leesbaar...

Enfin, het is nu wel een heel aantrekkelijk model, slechts 200 euro... Kompleet RTR , met digitale zender. Dus ik kan me wel voorstellen dat men dit vaagt.

Persoonlijke ervaring is dat Conrad meestel wel goed levert qua spares, even navragen kan echter geen kwaad...

Meestal is dit spul gerelabeld, en zou het mooi zijn, als iemand dit model herkent, en de eingelijke modelnaam weet, ook handig ivm spares.

(De zender is wel een budget op uiterlijk te oordelen, maar goed, wel digitaal instelbaar)

hoi, ik heb ook een conrad auto gehad maar over die onderdelen als je ze besteld heb je ze binnen 2 dag binnen en zijn niet duur

MVG arjan

Volgens mij lijkt het veel op een carson auto. En zijn ook vele onderdelen uitwisselbaar.
Het zijn prim auto's ik heb er wel eens 1 zien rijden en dat ging niet verkeerd.

M.v.g. Mark

hallo

ik heb nu 2 maanden een Reely gp stadium truck van conrad en ik moet zeggen dat het best een leuke wagen is om mee te beginnen.
zender is ook aardig en best veel opties. onderdelen zijn ook goed te vinden en zijn van goede kwaliteit. ik ben aardig wat keer over de kop geslagen en tot nu toe is alles nog heel. het is alleen wel aan te raden om er een versnelling in te bouwen en een gat in je kap te zagen voor extra koeling.
ik vind dat hij voor een beginner zoals ik best waar voor me geld is.

groeten Arjan

Die 1:8 buggy van XTM ishet zelfde als de Rex-X.
Conrad heeft onder een eigen merk (Reely) de zelfde auto.
Alleen dan goedkoper.
Dus je kan ook gewoon onderdelen van XTM gebruiken omdat die hetzelfde zijn.
Ik heb nu ook zo'n auto, is een goed karretje hoor.

Greetz,
Joram

Back