Reely Titan 4WD Bouwverslag

• Topicstarter Topicstarter Maartje_karsten
  • Startdatum Startdatum
heejz ik ben pas nieuw op dit forum! ;)

ik zie nergens een voorstel topic! dus bij deze: ik ben bjorn 23 jaar uit hoensbroek.

ik rijd al lang met rc auto`s eerst met nitro begonnen (savage 3,5 CC een GS Vision 2,5CC en een kyosho alpha 3 2,5CC gehad) heb vele motoren ermee gereden en ik vond het niet meer te betalen dus heb ik alles verkocht.

ik ben 4 jaar gestopt met de rc auto hobby/verslaving en nu weer paar maanden bezig ermee,dit kwam door het offroad onderdeel crawlen!
de electro en brushless motoren worden steeds beter en sneller,en is makkelijker in onderhoud voor mij in ieder geval wel!

ik heb een HSP 1:8 aluminium rock crawler
een Reely Ranger buggy Brushless 1:10
en ga Nu De Reely Titan zelf bouwen mijn eerste ELCTRO/Brushless monstertruck!

was het bouwen van de reely titan makkelijk?zoals onderdelen of dingen wat slecht of niet vermeld staan...en ergens zouden moeten passen?

ik heb hem al besteld! :cool: wilde eens zelf 1 bouwen en moest toch eens de stap wagen,en voor dat geld kan het geen kwaad hoop ik!?

goedkoop is duur koop normaal vandaar dat ik ook lang getwijfeld heb....maar mijn 1:10 Reely brushless buggy is ook wel mooi opgebouwd en proffesioneel voor dat geld,en goede van kwaliteit.

ik heb alleen nog geen brushless motor setup voor erop! dat moet ik uitzoeken
ik wil toch wel snel kunnen rijden maar ook veel koppel hebben.....

hebben jullie aub tips?? over het bouwen van de reely titan voor mij??
ik bouw voor de eerste keer een rc auto nu :confused:

mijn vraag is: is hij sterk de reely titan?
geen brekende dogbones of andere onderdelen als brushless erop zet?
en wat zijn jullie bouw ervaringen en ervaringen met rijden?
ik ga een 72 NCM servo erop zetten is dat goed? ik heb er geen verstand van namelijk...

servo specs:
Instelkoppel bij 4,8 V: 64 / 72 Ncm

thanx voor de hulp alvast! en hooop dat ik welkom ben hiero? ik kom ook veel op rc junkies.nl en ben via google op het bouwverslag van de reely titan hier uitgekomen.en hoop dat jullie mij tips kunnen geven????

vriendelijk gegroet bjorn :D:D :Fade-color

Laatst bewerkt:
zit de wheelie bar er bij of koop je die los ???? en trekt ie makkelijk wheelie's
en zou een 5.5 ezrun er goed op gaan???
dat waren mij vragen

heejz er zit geen wheelie bar bij....die koop je of los of moet je zelf maken!

een 5.5 ezrun er goed op zou gaan weet ik ook niet!???

ik heb hem pas zelf gebouwd....

jammer genoeg reageren de mensen wat het topic gestart hebben niet op mijn vragen....

dus meer kan ik niet zeggen of helpen!!!!!!

vriendelijk gegroet bjorn ps: mijn probleem is dat ik niet weet of je perse negatieve wielvlucht nodig hebt op de voor wielen inverband het omslaan van de 1:10 Titan monstertruck! het bouwen is wel heel gemakkelijk.....

72Ncm is genoeg hoor :) dat komt overeen met 7.2Kg.

Even over de 5.5t... Je gaat het boeltje er gegarandeerd mee slopen.

Thanx Lochii!!! ik heb hem besteld (servo 72NCM) en erop gemonteerd!!!

nu nog de 8 turns brushless motor set met ESC etc bestellen!!

nu nog kijken of ik perse negeatieve wielvlucht op mijn voorwielen nodig heb!???

op mijn savage 3,5 CC had ik dit niet,maar die is zwaarder als de TITAN van Reely!!

vriendelijk gegroet bjorn

ik had er een 8 turns BL op zitten op 3S lipo dat is pas Wheelies om het leven!

De Kwaliteit was TOP.

maar ik kreeg in eens een Traxxas Slash en meer onroad auto's

en ik vond het wel jammer maar ik moest inkorten..........

de wagen is SUPER.

Alu. bodemplaat.
olie gevulde shocks
goed diff.
alu. motormount

was allemaal standaard.

ik wil hem iedereen aanraden.

ik koop er als het geld er weer is.

zeker nog 1 kopen.

ik had hem rijden met een 8 Turns Brushless van conrad...op 3S 11,1 Lipo

het liep als een gek
Wheelies om het leven

ik wou deze ook kopen als 2e auto voor de fun.
maar me pa zit weer te zeuren over dat ik het geld beter uit kan geven aan ondd voor me e-revo brushless, wat is nou een goede reden?XD
ziet er goed uit!
jente

Zeggen dat, als je Revo stuk is je geen andere auto hebt om mee te rijden en onderdelen bestellen best lang duurt...

heejz ik ben pas nieuw op dit forum! ;)

ik zie nergens een voorstel topic! dus bij deze: ik ben bjorn 23 jaar uit hoensbroek.

ik rijd al lang met rc auto`s eerst met nitro begonnen (savage 3,5 CC een GS Vision 2,5CC en een kyosho alpha 3 2,5CC gehad) heb vele motoren ermee gereden en ik vond het niet meer te betalen dus heb ik alles verkocht.

ik ben 4 jaar gestopt met de rc auto hobby/verslaving en nu weer paar maanden bezig ermee,dit kwam door het offroad onderdeel crawlen!
de electro en brushless motoren worden steeds beter en sneller,en is makkelijker in onderhoud voor mij in ieder geval wel!

ik heb een HSP 1:8 aluminium rock crawler
een Reely Ranger buggy Brushless 1:10
en ga Nu De Reely Titan zelf bouwen mijn eerste ELCTRO/Brushless monstertruck!

was het bouwen van de reely titan makkelijk?zoals onderdelen of dingen wat slecht of niet vermeld staan...en ergens zouden moeten passen?

ik heb hem al besteld! :cool: wilde eens zelf 1 bouwen en moest toch eens de stap wagen,en voor dat geld kan het geen kwaad hoop ik!?

goedkoop is duur koop normaal vandaar dat ik ook lang getwijfeld heb....maar mijn 1:10 Reely brushless buggy is ook wel mooi opgebouwd en proffesioneel voor dat geld,en goede van kwaliteit.

ik heb alleen nog geen brushless motor setup voor erop! dat moet ik uitzoeken
ik wil toch wel snel kunnen rijden maar ook veel koppel hebben.....

hebben jullie aub tips?? over het bouwen van de reely titan voor mij??
ik bouw voor de eerste keer een rc auto nu :confused:

mijn vraag is: is hij sterk de reely titan?
geen brekende dogbones of andere onderdelen als brushless erop zet?
en wat zijn jullie bouw ervaringen en ervaringen met rijden?
ik ga een 72 NCM servo erop zetten is dat goed? ik heb er geen verstand van namelijk...

servo specs:
Instelkoppel bij 4,8 V: 64 / 72 Ncm

thanx voor de hulp alvast! en hooop dat ik welkom ben hiero? ik kom ook veel op rc junkies.nl en ben via google op het bouwverslag van de reely titan hier uitgekomen.en hoop dat jullie mij tips kunnen geven????

vriendelijk gegroet bjorn :D:D :Fade-color

Hallo Björn,

Zeg, ik heb ook een reely titan brushless, maar er is een maar. Op de motor zit een onverwoestbaar pinion, maar op de as een plastic tandwiel. Die is zijn bij mij na 3 accu's 2 tandwielen kapot!! Hoe heb jij dat opgelost?
Mvg jurrian

Back