reflex of reflex xtr

• Topicstarter Topicstarter Roger B.
  • Startdatum Startdatum
R

Roger B.

Guest
Een vraagje met betrekking to de sim's van Reflex

wat is het verschil? alleen de grafische weergave, of is de "oude"reflex minder goed om te leren heli vliegen zonder je model te mollen?

een XTR is nogal prijzig en de oude is vaak relatief goedkoop te koop, vandaar

de engine is hetzelfde, alleen de graphics zijn in xtr beter, maar als je een originele "oude" reflex hebt kan je gratis de XTR upgrade bestellen bij reflex zelf

Oke gerard, bedankt voor de info

overigens....

deze thread had eigenlijk in software moeten staan, ergens iets misgegaan waardoor ik hier terecht gekomen ben met mijn vraag.... sorry

je mag het topic verplaatsen en deze bijdragen editen/verwijderen als je wil.

Je kan alleen upgraden naar XP als je al de USB versie heb!

xtr draait ook prima op de paralell poort interface frank, allen dan draait ie niet onder XP, maar wel prima onder ME of win98

Frank zei:
Je kan alleen upgraden naar XP als je al de USB versie heb!

volgens mij krijg als je hem nu nieuw koopt er gelijk bij op usb :wink:

Klopt alle XTR's worden met USB geleverd.
Het ging erom of XTR werkt met een 'oude' paralell interface.

en dat is zo :wink: alleen niet onder XP, dan werkt de paralell poort interface helemaal niet, ook niet met de "gewone" reflex.

de oudere interfaces zijn allemaal paralell, tegenwoordig verkopen ze alleen nog de USB versie.

Misschien wel

:ontopic:

Maar wel "offwire" :lol: :lol:

Aan welke minimale eisen moet je PC voldoen om Reflex XTR een beetje leuk te laten draaien.
Ik heb zelf AFP deluxe maar het "Heli gebeuren" valt me een klein beetje tegen, daarentegen ziet en vliegt de rest best wel goed! Je hebt wel een pittige 3D kaart nodig.
Misschien koop ik Reflex XTR er wel bij, maar heb ik dan ook zo'n "snelle" jongen nodig?

@nne

Op de website van reflex kan je een demo downloaden. Daar kan je ineens mee zien hoe het programma er op jouw pc zal gaan uitzien.

tjaf zei:
Op de website van reflex kan je een demo downloaden. Daar kan je ineens mee zien hoe het programma er op jouw pc zal gaan uitzien.
Is wel handig dat je even verteld hoe je dat doet...

gewoon de demo bestellen op je eigen adres en op de laatste pagina van de 4 'stappen' onderaan een gele link de demo downloaden

:)

piccolopup zei:
Misschien wel

:ontopic:

Maar wel "offwire" :lol: :lol:

Aan welke minimale eisen moet je PC voldoen om Reflex XTR een beetje leuk te laten draaien.
Ik heb zelf AFP deluxe maar het "Heli gebeuren" valt me een klein beetje tegen, daarentegen ziet en vliegt de rest best wel goed! Je hebt wel een pittige 3D kaart nodig.
Misschien koop ik Reflex XTR er wel bij, maar heb ik dan ook zo'n "snelle" jongen nodig?

@nne

als je een snelle computer daarmee bedoelt wel ja en een goeie videokaart want anders krijg je hem echt niet een de gang omdat het zo realistisch is :wink:

Back