Reflex step 2

Toen ik gisteren een mailtje kreeg dat vandaag de step 2 update voor Reflex beschikbaar zou komen ,was ik erg benieuwd. Nu zie ik alleen een vage nieuwe controller staan de Reflex XTR iVol. Is dit nu step 2 of komt er nog wat :D ?

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt er op dat dit het is :roll: De verschillende fora staan vol met reacties van teleurgestelde reflex gebruikers. Ik verwachte spectaculaire veranderingen in physics en graphics en wat kijg je? Een vaag Playstation 3 controler achtig ding :cry: :cry: Dan komt step 3 en dan kun je voor die controller een zender module kopen om met je speelgoedje op het veldje te staan. Tja wie wil nu nou zo'n geval als zender vraag ik me af? Step 4 heeft ook weer met de zender te maken dus alle toekomstige updates brengen schijnbaar weinig nieuws voor de huidige gebruikers die niet geintresseerd zijn in de ''zender''. Misschien toch maar overstappen op Phoenix.......

Of realflight, die laatste patch heeft daar een hoop veranderd (van G3 naar G3,5)
maar de zender is hetzelfde gebleven :wink:

en de opzet is als ik het goed begrijp dat je straks je model zo kan programmeren met die zender op de pc, om het geheel reflex like te kunnen besturen ?

dus vliegeigenschappen zoals getuned in de sim ofzo ?

wel een ambitieus project.

ik volg het.

ajs56a zei:
Typisch Nederlands, zonder kennis van zaken een produkt dat men uberhaupt niet kent of gezien heeft meteen afkraken. :evil:

Info:
http://www.reflex-sim.dyndns.org/reflex-sim/shop/catalog/images/ivol/reflexonly2007mini.pdf

Wat wil je nu precies met dat linkje zeggen? Dat had ik natuurlijk al lang gezien net zoals de fimpjes waarin Wolfgang Nitschmann de ivol laat zien. Dat veranderd niks aan mijn mening. Enigste interessante is de multiplayer en sound update die ergens dit jaar uitkomen. Met de nieuwe slimstick interface moet iedereen straks ook nog zijn dongle terug sturen voor vervanging om van verdere updates gebruik te kunnen maken. Natuurlijk gaat dat ook weer geld kosten.

Kijk, dat laatste is handig, die dongle update..

Verder niets meer gehoord van de Reflex dreigbrieven.

Die dongle omwisselen voor de Slimstick interface gaat 49 euro kosten. Ik vind het toch jammer dat je weer zoveel geld uit moet geven. Voor de kopieer beveiliging hoeven ze het niet te doen want dat word toch zo weer gekraakt :roll:

hallo

Voor mij was het in het begin ook allemaal een beetje vreemd wat ze nu precies met die Ivol gaan doen.En tot nu ook eigenlijk nog een beetje. :|
Wat ik gewoon niet snap hoe kunnen ze met die Ivol de sim realistischer kunnen maken.Het blijft toch een computerprogramma dat geprogrammeerd moet worden.

Gisteren heb ik eens gemailt naar de mannen van reflex en meteen antwoord op mijn vraag.Het is inderdaad mogelijk om alleen die interface upgrade te bestellen,waar ik een beetje over twijfelde.

Dit kreeg ik van een zekere Tobias

>It is not neccessary to buy the iVol. It is enoungh to exchange from
>the old interface to the new one.
>For this, please send the old interface to us.
>The exchange will start at the end of march.

Wat ze zouden moeten doen is die aparte interface verkopen in de modelbouwwinkel.Het lijkt me gemakkelijker als je deze gewoon kan inruilen bij je winkelier.Stel dat om de één of andere reden je dongle verloren gaat tijdens het verzenden dan heb je gewoon niks meer.

Heb onlangs ook phoenix kunnen testen en moet toegeven dat het er behoorlijk uitziet.Al bij al ga ik lekker afwachten tot einde maart en kijken wat ze er op de forums van vinden.Ik hoop dat het de moeite gaat zijn.

dit is eigenlijk weer gewoon naaierij.

weer een dongle omruil.
vele van ons hebben al om moeten ruilen van parallell naar usb, nu weer dit en iedere keer 40 euro dokken zeker ?

dan maar geen multiplayer en sound update, maar wel een goedkope dongle ;)

Multiplayer is veeeeel leuker op het veld, dan kun je ook nog een beetje afstand inschatten, wat met Reflex toch wat lastig is.
Een geluidsinstallatie is op de PC en in de huiskamer voorzien, nog eentje ? nee bedankt.

Zij proberen wanhopig zieltjes te winnen en de kloontjes uit te bannen.

Ik hou het wel bij mijn Real Flight G3.5 :wink:
Geen gezeur over dongles, etc en alle updates zijn vanaf de site van Real Flight te downloaden (zgn. swappages).
Maar ja, ieder zijn/haar keuze uiteraard... :D

Gerard_nl zei:
dan maar geen multiplayer en sound update, maar wel een goedkope dongle ;)

Precies! En als er later nog weer goeie physics updates uitkomen dan kun je altijd nog overwegen om over te stappen op de nieuwe dongle.

Back