reflex XTR nu te verkrijgen

relex xtr komt pas eind deze maand uit, daar is maar 1 versie van, en dat is ook de beste en mooiste sim om op te leren die er is.

ik zie dat je in eindhoven woont, kom dit weekend eens langs bij de vliegclub van ons MVSB in son en beugel, achter manege boszicht in son, voor de route zie www.mvsb.nl
daar ben ik en nog meerdere enthousiate helivliegers aanwezig vanaf 13.00 uur ongeveer, dan kan je met al je vragen terecht.

Ik ben gisteren in Sinsheim geweest en heb een half uurtje op de nieuwe reflex gevlogen. Bizzar!!!, wanneer de kist of heli direct voor je staat ze je dat het een sim is, maar wanneer deze een meter of wat verder is dan lijkt het gewoon een film. :D :D
Wolfgang stond ook op de stand en wist me te vertellen dat de update cd's over 3 weken verstuurd worden. Hij verkocht wel al het complete pakket voor de lieve som van 259,- (beurs aanbieding)

Menno

Menno,

Goed om te horen dat XTR zo goed bevalt. Heb je ook enig idee op wat voor systeem het draaide, vooral Video kaart. Dit is volgens mij voor velen interesant, ivm update/vervanging van hun huidige computer.

Alleen beetje vreemd (jammer) dat Wolfgang z'n release politiek nu heeft omgedraaid. Hij hadt eerst toegezegd om de update op de markt te brengen en daarna pas de complete set. Blijkbaar is dit nu andersom en moeten de trouwen klanten nog langer wachten. Vooral sneu voor de mensen die z'n raad van nog geen maand geleden hebben opgevolgd en toen al versie 4.03 hebben gekocht om bij de Release van XTR meteen het nieuwste te hebben.

Groetjes,

Rick

Wolfgang stond ook op de stand en wist me te vertellen dat de update cd's over 3 weken verstuurd worden.

aaaarrrgghhhh.
nog 3 weken!!!!! :( :( :(
Eind februari, begin maart was gezegd...
pfff, ik word zot van dat wachten!

@ Rick NT

Videokaart was een Radeon 9700 Pro 128Mb, CPU Intel P4 2.8Ghz
Scherm 30" TFT televisie :D
Release policy, tja ik ben dus ook een gebruiker die special nog de 4.03 release hebt gekocht, maar dat voornamelijk om de prijs te drukken, ik heb bij de ECO-Pitt de sim voor 169,- gekocht en dan met een waarschijnlijke retail prijs van tussen 259,- en 289,- (raad eens wie de duurste zal zijn in Nederland :D ) vind ik het wel het wachten waard.
Een dat ze op de beurs te koop waren... ach het was tenslotte een beurs.

Overigens een perfecte beurs, mooie accu prijsjes (off topic)

@ Gerard
Zeker te weten... ik heb met een extra 300, een raptor en een logo 10 gevlogen. De heli's waren zoals te verwachten zeer realistisch en het vliegtuig onderdeel is duidelijk verbeterd, in de 4.x versie vind ik die niet echt realistisch maar in de XTR zeer goed.
Het was goed uit te testen want in de stand stond ook nog een pc met 4.03 erop met dezelfde kisten.

Grt Menno

ik dacht dat XTR alleen een grafische update was, de oude engine zou behouden blijven.

Bedankt Menno,

Op m'n verlanglijstje stond al een Radeon 9800 Pro All in One Wonder, als het met de 9700 Pro gaat moet de 9800 geen probleem zijn. Alleen een 30"TFT scherm past niet lekker op m'n bureau.

Heb jij nog een linkje van die ECO-pitt.

Groetjes,

Rick

Back