Reflex xtr slope soaring update

• Topicstarter Topicstarter Xenne
  • Startdatum Startdatum
Best wel een leuke update.
Met een heli onder je stahoogte door vliegen(lekker zeewindje)
Geeft weer een nieuwe dimensie voor de gebruikers TOP!!!
Op dat F3C veldje zitten er een paar achter je omhoog tekijken,terwijl je laag vliegt....waar kijken ze naar? :wink:

groet Richard

ps. dat zweefvliegen is eigenlijk ook wel leuk.

Windkrachtje 5 op de heling en dan eindeloos autoroteren met een heli in de stijgwind.
Alleen dan merk je wel dat er een foutje in het simulatie-model zit, je kunt namelijk de 90-er's heli zowel op z'n kop als met de pootjes naar beneden met dezelfde pitchstand autoroteren. Theoretisch is dit niet mogelijk volgens mij.
Ook in de oudere vesies blijkt al zo'n dergelijke fout te zitten. Heb demo's gezien waarbij de heli vertical staat en dan door heftig te pitch pumpen z'n hoogte kan regelen, zowel dalen op hoogte blijven en stijgen ???

Rick

Is hij ook ergens anders te downloaden? Ben namelijk niet aangemeld op die site, en ik heb geen zin om al die dingen in te vullen.. :roll:

gewoon netjes de regels volgen als iedereen.

wolfgang doet dat om bij te houden hoeveel mensen actief reflex gebruiken, zodat ie zin blijft houden om updates te maken.

Ook voor deze update mag je zelf weer bepalen hoeveel je ervoor wilt betalen. Dat zal ook wel 1 van de redenen zijn om het op deze manier te doen.
Alhoewel ik met XP en Service Pack 2 toch wat moeite moest doen om het spul te downen. De self-extract is niet microsoft-certified en wordt dan geblokt. Ff de opties van IE aanpassen en toen ging het wel.

Rick

gewoon ctrl ingedrukt houden als je de link klikt rick, dan laat ie de beveiligingen links liggen :D

Hallo,

Ik ben op de site gaan kijken voor de update te downloaden, maar ik kan nergens iets vinden om de download te starten. Ik ben al wel aangemeld.

M.vr.gr.
leijd116

Je moet hem echt "aankopen", na de kassa staat er een link beneden links om te downen...

Dank je Gerard weer iets geleerd.

Voor het downloaden is niet echt een 'button' aanwezig.
Maar op het laatste scherm staat bijna onderaan een regel met de tekst "Reflex XTR Hangflug Update 5.02" met gele achtergrond helemaal rechts staat het aantal downloads dat jij nog kunt uitvoeren, begint met 10.
In het gele vlak klikken (evt. dus met Ctrl-toets) ingedrukt en de download begint.

Rick

Back