reflex xtr update's

• Topicstarter Topicstarter MeX101
  • Startdatum Startdatum
reflex XTR of XTR ultimate

weet iemand wat de laatste update is voor de reflex xtr ?

grt

Laatst bewerkt:
Hmmmm, ik heb nu hetzelfde probleem. PC crash en nu blijkt dat ik alleen update 5.01 en 5.02 op DVD heb gezet. Bij bovenstaand download center is 5.03 voor Vista te downloaden, maar ik heb XP weer geinstalleerd omdat Vista minder stabiel was bij mij.

Weet iemand of die 5.03 update voor Vista ook echt anders is dan de originele 'XP' versie? Of kan ik deze gewoon gebruiken?

Gr,

Johan

slechte zaak om bijna 100 euro te moeten betalen voor een update als je een iets oudere versie hebt.
Reflex heeft bij mij afgedaan en als ik ooit een update wil dan zeker geen reflex meer.

en sommigen (oa ik) die van de eerste gebruikers zijn, hebben al een keer geld moeten lappen om van paralelle poort interface te gaan naar usb, nu kan ik weer niet verder.........

Tja, toch is het bij de andere Sim leveranciers niet veel anders toch? Great Planes rekende toch iedere keer zo rond de $200,- voor een nieuwe versie?

Er zit natuurlijk toch een hoop ontwikkelingswerk in de nieuwe versies.... maar goed die discussie ga ik hier maar niet aan.

Ik heb in 2004 Reflex XTR 5.01 gekocht en gebruik deze nog steeds naar alle tevredenheid incl. de gratis updates tot en met 5.03. Als ik destijds RealFlight G2 of G3 had gekocht had ik later wederom 200$ moeten betalen. Ik ben dus wel tevreden.

Dat er nog nieuwere versies zijn waar je voor moet betalen, ok, dat is een keuze of je dat wilt. Ik vind Reflex qua look and feel nog steeds van deze tijd.

Verder heb ik veel heli's, vliegtuigen en sceneries gedownload van Willkommen auf R/C - Sim en daarmee is het voor mij meer dan voldoende. Heerlijk om de vrije uurtjes wat te blijven oefenen.

Gr,

Johan

Back