Reflex (XTR) USB kabel en Win98?

Hallo allen,

Effe een vraagje,ik heb Reflex versie 4.03 en win 98 met de oude interface(printerpoort).

Nu kan ik op de beurs die kabel omruilen voor een usb kabel(tegen betaling),maar nu ik de xtr update ook heb,moet dat gewoon kunnen draaien met de usb kabel op zowel win 98 als windows xp?

Groeten,
Marcel

hoe dan ook als je onder XP wil werken dan MOET je de USB versie hebben.
de paralelle poort versie draait onder windows 89&ME wel gewoon XTR

Marcel,

Ik draai Reflex (nog geen XTR) op Win 98 SE met een USB kabel.

Heb ik gisteren toch ook al verteld.

Je moet natuurlijk wel een USB poort hebben op je Win98 systeem.

Groetjes,

Rick

Nou heeft een vriend van me mijn oude interface kabel omgewisseld voor een USB kabel(zonder verloopstuk),maar degene die de kabel heeft omgewisseld van Reflex heeft het kleine plugje van mijn oude interface afgeknipt en er los bijgegeven.
Aan de nieuwe USB kabel zit nu ook zo'n klein plugje,maar dat is een iets andere,hier staan 2 streepjes op, maakt dit iets uit?

Groeten,
Marcel

Ha Marcel,

waar staan die streepjes precies.

Op de plug die aan de kabel van de interface zit, is bij mij de laatste isolatiering groten deels weg, zag ik net.

Groetjes,

Rick

ik bedoel het plugje van de usb kabel waar de verloopstekker ingaat,net zo'n stekkertje als van een kleine hoofdtelefoon,en dan de pin zelf(metaal)
Het lijkt erop dat in de ene 3 aansluitingen zitten en de andere 2

Groeten,
Marcel

dat maakt niks uit marcel, de een is een stereo plugje de andere mono.

gewoon even zorgen dat je de 2 "randjes" aan elkaar soldeerd en niet aan massa.

Hoe kom je aan de usb kabel.
Mijn viendin heeft voor 7€ een reflex xtr cd van ebay gewonnen maar dit was dus gewoon een losse cd maar nu is de vraag hoe kom ik aan die usb kabel

USB interface kan je dus niet apart van de software kopen. Dit is om illegaal kopieren tegen te gaan.

Je hebt dus helemaal niets aan die CD :(

das jammer maar is er dan niet gewoon zelf een usb kabel temaken.

Ik denk dat ie in dat USB blokje gerust wel een beveiliging gemaakt heeft. Wordt een lastige taak om dat te simuleren.
Sowieso heb je een origineel USB blokje nodig om eventueel na te maken.

Back