Regelaar hapert en is heel vies ! Hoe proper maken ?

Hej ,

Hou dit topic proper AUB

Om een proper topic te hebben ga ik mijn vraag opnieuw stellen maar nu ben ik het een en ander te weten gekomen op mezelf.

Hier heb je wat foto's
full

full

Je ziet dus dat die printplaat heel vies is. mss ligt het hier aan ?
Je ziet ook dat een cel van de 3 ingedeukt is , ligt het hieraan ?
Heb alles proper gesoldeerd , opnieuw helpt niet ?

Weet iemand of het aan dit kan liggen ? En of ik de regelaar mss met proper te maken terug werkend kan krijgen ? Zoja , hoe maak je dit proper ?

Groetjes, Olivier

Laatst bewerkt door een moderator:
dat zijn geen cellen, maar condensatoren. als er 1 van ingedeukt is, veroorzaakt deze waarschijnlijk een kortsluiting. die zul je er af moeten solderen, en een nieuwe voor in de plaats moeten solderen. (en dan uiteraard maar hopen dat het deel wat hierdoor kortgesloten is niet is doorgebrand.)

condensator

en zeker zien dat je deze vervangt door een condensator met dezelfde waarde of iets meer.
Zeker niet minder gaan of je hebt weer van hetzelfde.

succes

Foto's werken en Klamath en speedy107 hebben het eigenlijk wel uitgelegd.

Hoe heeft het kunnen gebeuren, crash gehad?

Foto's werken en Klamath en speedy107 hebben het eigenlijk wel uitgelegd.

Hoe heeft het kunnen gebeuren, crash gehad?

Ja inderdaad. de regelaar zit eigenlijk op een hoogpunt tussen de draagarmen , en de kap gaat er net mooi over.

Door een jump te nemen die best hoog was lande de wagen recht op de regelaar. spijtig genoeg he..

Ja kende het woord niet van de 'condensator' dus.

Waar kan je die trouwens vinden ? en zijn ze niet duur ?

Groetjes

die dingen kosten geen drol, ik zou kijken of er bij jou in de buurt een electronica winkel is. :)

Kun je die gewoon in een electronica winkel kopen ??

zou me goed uitkomen! anders weer een tourke maken van 45min heen naar de modelwinkel voor een domme condensator !

condensator

Geronika heeft alles :-)

En misschien ook wel bij stereorama bij u in de buurt. (bij de hersteldienst)

zeker de juiste waarden vragen he

Laatst bewerkt:
Kun je die gewoon in een electronica winkel kopen ??

zou me goed uitkomen! anders weer een tourke maken van 45min heen naar de modelwinkel voor een domme condensator !

't is een electro component, dus ja, kun je gewoon bij een electro boer halen.
ik denk zelfs dat ze die juist niet hebben bij een modelbouw winkel.

edit: Ik verwacht trouwens dat het ELCO's zijn, die hebben een + en - aansluiting. dus wel op letten als je een andere er op zet.

't is een electro component, dus ja, kun je gewoon bij een electro boer halen.
ik denk zelfs dat ze die juist niet hebben bij een modelbouw winkel.

edit: Ik verwacht trouwens dat het ELCO's zijn, die hebben een + en - aansluiting. dus wel op letten als je een andere er op zet.

Vertrek zo meteen ff naar wat electronica winkels. Neem de regelaar mee , kunnen ze het zelf wat zien.

Bij mijn weten zijn er wel enkel pc winkels zo mensen die alles hebben voor pc's ed. die zullen het ook wel hebben? anders fiets ik wel het stad door opzoek naar een electro winkel:D

;;;

succes.

Mocht het niet lukken heb nog een LRP Sphere competion liggen als reserve :-) haha

Laat ff weten of het gelukt is of niet.

ik verwacht neit dat een computerwinkel losse condensatoren zal hebben. daar verkopen ze normaal ook alleen maar apparaten, en geen componenten.

Nee want ik heb geen Tamiya onroad (enkel de durga)

rij jij in een club in de buurt van Lier?

Hier zijn geen clubs.. in de buurt.

Rijd met vrienden vaak zondags op parkingen en ook offroad op linkeroever ed.

Die rijden met alles voornamelijk 2takt. wel leuk voor ertussen te rijden. zeker als je een snelle brushless set hebt als ik nu ff niet meer dus :)

Wil je mss eens is een keertje mee gaan rijden ?
In grobbendonk is er een groot industrie park wel voor offroad

ik verwacht neit dat een computerwinkel losse condensatoren zal hebben. daar verkopen ze normaal ook alleen maar apparaten, en geen componenten.

Hej ,

ja ik heb het hier over een onderdelen winkel zoals je voor wagens ook een auto onderdelen winkel hebt;)

grobbendonk

lijkt me leuk, heb ook nog een FG MT dus kan ik wel mee. :-)
Mag je daar ook met een HPI Savage rijden (zal ook geen probleem zijn denk he)
De Durga moet ik nog mijn mamba max instaleren :-) maar heb te weinig tijd.
Als je wil mag je mij het adres wel eens doorgeven (hier of via pm) maakt niet uit.

Rij je ook onroad?

Back