Mijn Sebart Cessna op 5SLipo is klaar voor maiden. Tot 1/2 gas loopt alles prima. Wanneer ik progressief opbouw tot fullgas, valt het vereiste toerental na 3sec plots weg, je hoort dat er iets in de 80amp/ESC afslaat. De motor (50/55/430KV) draait verder op een capaciteit dat niet voldoende is om het toestel te laten opstijgen en dit blijft zo. Wanneer ik de batterij afkoppel en opnieuw aansluit, doet hij hetzelfde, enkele sec fullgas en dan slaat die weer af om op een veel lager toerental verder te draaien.
Ik veronderstel dat iets niet klopt qua regeling in de esc. Ik bezit een Plush-32 serie programmeerkaart doch van de vele cijfertjes en mogelijkheden heb ik niet veel kaas gegeten. Misschien moet ik terug naar de fabrieksinstellingen maar wie weet hoe.
Iemand een idee wat er gaande is en op welke manier ik dit kan oplossen
Ik veronderstel dat iets niet klopt qua regeling in de esc. Ik bezit een Plush-32 serie programmeerkaart doch van de vele cijfertjes en mogelijkheden heb ik niet veel kaas gegeten. Misschien moet ik terug naar de fabrieksinstellingen maar wie weet hoe.
Iemand een idee wat er gaande is en op welke manier ik dit kan oplossen