Reggianne 2000

• Topicstarter Topicstarter Geertjan
  • Startdatum Startdatum
G

Geertjan

Guest
Hallo,

Ik heb me net aangemeld op dit forum, een beetje meer vrije vlucht activiteit kan geen kwaad hier lijkt me, vandaar.
Hier is een foto van het model dat ik nu aan het bouwen ben: De Reggiane 2000 uit een bouwdoos van Bluebottle Squadron.
Het model is op schaal 1:24.

Het is het eerste WW2 model dat ik bouw, normaal bouw ik vooral WW1 modellen.
Ik ben best blij met hoe hij aan het worden is, een beetje overdreven geweathered, maar daar hou ik wel van. Of zoals Ernie van Sesamstraat zegt: "Vies is toch lekker!"

G
reg01.jpg

Welkom GeertJan, leuk je erbij te hebben! Weet je dat er op SFA iemand met net zo'n Reggiane bezig is? Hij heeft een hele mooi techniek om de motor te maken met wet animation paper...... Ik vind de weathering van je Reggiane erg fraai, en ook het idee om de cockpitvloer met de armen van de piloot uit te voeren vind ik erg slim.
Ik hoop dat je vaak post op dit forum, fijn om er een goede schaalbouwer bij te hebben!

Dank je Wout.
Die Reggianne op SFA is die van mij, deze dus.
Ik zal proberen om dit forum mee een beetje levendig te houden/krijgen.

G

Dank je Wout.
Die Reggianne op SFA is die van mij, deze dus.
Ik zal proberen om dit forum mee een beetje levendig te houden/krijgen.

G

Wist ik wel. Anders kon ik je ook niet complimenteren met die cockpitvloer die op de bovenstaande foto niet te zien is. En ookal noem je je op SFA Gerrtjan had ik al het vermoeden dat ji het was.

Zo hij is helemaal af...
Nu nog een beetje beter weer en wat lang gras om hem te trimmen.

G
final02.jpg

Nee het is de Deperdussin racer.
Het is een bouwdoos van nowlan aero.
Hier een betere foto..
klaar2.jpg

Nee die depperdussin is met pensioen. Hij vloog zoiezo niet zo denderend en bij elke (slechte) landing brak er wel iets af..
Voordat er niets meer van over is heb ik besloten dat hij gepromoveerd is tot decoratie.

De Regianne heeft nog niet gevlogen. Ik wacht op een vrije namiddag met een beetje rustig weer om hem op het gemak te trimmen.

Groeten,

G

Back