remleidingen inkorten magura hydro

aaj aaj , ik bedoelde ook eigenlijk bandjes+velg :-P .
ik ga wel even zoeken voor een setje of 2 gebruikte , of als iemand hier nog wat compleet wil verkopen is ook goed :)

groetjes

Als onroad op offroad past heb ik er nog wel een paar voor je.We houden contact....En de setup moet ook geen probleem zijn.

kewl ik zal even de meenemertjes opmeten
......even gemeten en ze zijn 18mm

ik heb trouwens een andere nickname want die andere gaf problemen met mijn profile enzo

groetjes

Even of topic.
@SCO als je wilt dat de baan in utrecht sneller klaar is kom je helpen op zaterdag.
We gaan proberen om de baan nog voor de vacantie in orde te krijgen.
Maar hoe meer handen er helpen des te sneller is de baan klaar.
Zo nu weer on topic.
Truck bandjes passen heel goed op een offroad.
Hoef je ook niets aan je tandwiel verhouding te doen om dat die banden toch wat groter zijn in diameter.
Hoop je te zien in utrecht bij Raco2000 - Home

nog ff of topic, het zal wel lekker zijn als de offroad baan ook een keer klaar zou zijn.Het onkruid staat al bijna tot je middel.Truck banden heb ik niet dus heb je ook advies voor Sco als ie gewone onroad banden gaat gebruiken.

Even of topic.
@SCO als je wilt dat de baan in utrecht sneller klaar is kom je helpen op zaterdag.
We gaan proberen om de baan nog voor de vacantie in orde te krijgen.
Maar hoe meer handen er helpen des te sneller is de baan klaar.
Zo nu weer on topic.
Truck bandjes passen heel goed op een offroad.
Hoef je ook niets aan je tandwiel verhouding te doen om dat die banden toch wat groter zijn in diameter.
Hoop je te zien in utrecht bij Raco2000 - Home

lol ik zat gister ff op de website te kijken (als het de goede was) toen zag ik allemaal mensen met scheppen staan en zo en dacht bij me eigen , ik zou best wel ff een daggie kennen helpen.
maybe moeten we maar 1:5 bulldozertjes meenemen hehe
Maar volgens mij als je 3 dagen een echte grijper tot je beschikking heb dan is die baan zo klaar.
Ik ga even kijken wat ik kan doen.

groetjes scott

nog ff of topic, het zal wel lekker zijn als de offroad baan ook een keer klaar zou zijn.Het onkruid staat al bijna tot je middel.Truck banden heb ik niet dus heb je ook advies voor Sco als ie gewone onroad banden gaat gebruiken.
@Sanmax Het schiet ook niet op als het elke keer door de zelfde mensen gedaan moet worden.
En dan bedoel ik dus 3-4man.
Niemand heeft er tijd voor maar als het klaar is wel tijd om te rijden zoals gewoonlijk.
Kom je toch ook helpen bij de offroad en niet alleen voor de onroad.
Over de bandjes als je rond om C van grp er op zet ga je het wel houden bij raco.

Laatst bewerkt:
ik weet dat het altijd op de zelfde aankomt maar op zaterdag heb ik meestal geen tijd ivm mijn werk. Ik heb Rob hier al over gesproken. En over de c van grp. die zijn top want heb toch al een paar trainings rondjes gemaakt op de raco....

ja zo gaat dat altijd , maar wel rijden als het klaar is.
Maar veel mensen werken en hebben niet zoveel tijd en als ze vrij zijn hebben ze niet echt zin om te graven en schepen, is wel begrijpenlijk ergens.

Ikzelf heb ook niet veel tijd , maar wil wel een keer komen helpen hoor.

groetjes scott

Back