Remmen doen raar

Okay dit is echt heel raar! Als ik vooruit rij en ik ga achteruit (remmen) rolt de auto rustig uit en als ie bijna still staat gaat hij achteruit, maar als ik achteruit rij en ik ga vooruit remt hij direct en gaat meteen vooruit.

Wat moet ik doen om hem weer te laten remmen?

om welke regelaar gaat het? zoals het er nu naar uitziet is de remkracht van je regelaar gewoon verkeerd ingesteld. (moet hoger staan.)

Je moet je regelaar opnieuw instellen. Heb het even vertaald voor je (mijn duits is ook niet zo goed, maar dat snap ik dan wel weer, haha).

Zet eerst je zender aan.
Dan zet je je auto aan, maar dan moet je het knopje ingedrukt houden van de regelaar totdat het groene lampje knippert en je zender niet aanraken (dan staat hij neutraal tenminste)

Dan met je zender vol gas geven (nergens op drukken, niet op het knopje, gebeurt allemaal automatisch), --> dan gaat de rode led branden.

Dan vol remmen --> dan gaat de groene led branden.

Dan de zender weer neutraal houden, dus geen gas, geen rem (minimaal 3 sec)

Als het goed is knipperen dan de leds omstebeurten (rood/groen)

Dan nog een keer volgas doen op je zender. Als het goed is brand dan weer de rode led. Dan heb je ABS ingesteld, beter voor je banden, minder slijtage als je remt.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes,
Martijn

sorry dit was een grap van een vriend.
daarom verander ik het.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet je regelaar opnieuw instellen. Heb het even vertaald voor je (mijn duits is ook niet zo goed, maar dat snap ik dan wel weer, haha).

Zet eerst je zender aan.
Dan zet je je auto aan, maar dan moet je het knopje ingedrukt houden van de regelaar totdat het groene lampje knippert en je zender niet aanraken (dan staat hij neutraal tenminste)

Dan met je zender vol gas geven (nergens op drukken, niet op het knopje, gebeurt allemaal automatisch), --> dan gaat de rode led branden.

Dan vol remmen --> dan gaat de groene led branden.

Dan de zender weer neutraal houden, dus geen gas, geen rem (minimaal 3 sec)

Als het goed is knipperen dan de leds omstebeurten (rood/groen)

Dan nog een keer volgas doen op je zender. Als het goed is brand dan weer de rode led. Dan heb je ABS ingesteld, beter voor je banden, minder slijtage als je remt.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes,
Martijn

Als ik de reset knop inhoud gebeurt er niks.

is inderdaad de set-up knop. sorry, had er overheen gelezen.
Maar goed, er gebeurt dus niets? je moet hem even ingedrukt houden dan moet hij groen gaan knipperen.

Laatst bewerkt:
is inderdaad de set-up knop. sorry, had er overheen gelezen.
Maar goed, er gebeurt dus niets? je moet hem even ingedrukt houden dan moet hij groen gaan knipperen.

Ik weet het ik heb het wel is gehad dat wat er staat, maar nu doet hij het niet meer. Heeft het iets te maken met de kristallen in de auto en zender, misschien verkeert om ofzo?

je moet de setup knop goed inhouden. de mijne moest ik met een naald in drukken zo moeilijk reageerde hij ;)

Back