Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ahoy Erwin,
Bedankt voor je info, ik ben zelf aan het werk met een coaster en ben in het zelfde stadium van werkzaamheden als kiknline (gelukkig nog niet met G4 aan het werk geweest) dus vandaar even mijn vraag.
Grt Henk-J
Hi Henk, ik ben blij dat ik niet al mijn werk over hoef te doen en zie nu precies waar ik nog wat extra moet plamuren en kan dan door... [emoji2]Ahoy kikonline,
Dat ziet er goed uit![]()
Hi Erwin, ik heb hem goed op geschuurd tot de glans er inderdaad af was en zoals het er nu naar uitziet gaat het de goede kant op. Vandaag nog kleine plamuurmessen gekocht en ga ik nog wat kleine oneffenheden wegplamuren en dan twijfel ik nog of ik lakplamuur of polyesterplamuur ga gebruiken. Nog even de patrijspoorten er uithalen en dan volledig in de spuitplamuur zetten en hopen dat ik dan spuitplkaar ben.Hoi kikonline , op g4 blijven bijna alle soorten hechtprimer goed zitten als je de glanslaag maar opschuurt .
Ze ligt er knap bij !! , verder geen problemen gehad ?.
Vandaag weer het nodige gedaan. Helaas niet erg tevreden over het resultaat van het verven van het dek. Streperig... Dunne verf van Revell die snel droogt... Zeker met grote vlakken en klein kwastje ...
Wie heeft er een tip ?