RES wedstrijd in Oosterland

Al die RES modellen vliegen prima. Het is meer persoonlijke voorkeur. Ik vlieg nu met de Slite waar ik heel tevreden over ben, maar dit jaar komt er ook nog een AndREaS bij.

Hi-start klaar.
01a6fa4b955893fd0e2e8ba38c4b90b3.jpg

De musketon zou ik persoonlijk vervangen door zo iets link, ook gewoon bij de Praxis of andere bouwmarkt te koop.

Ik heb er denk ik ook nog wel een in de krat met startrubbers zwerven morgen...

• Like
Reactions: jve
Ik zou ook gaan voor een stukje touw tussen het rubber en het grondanker, als het rubber over het anker valt trek je deze gemakkelijk stuk bij de volgende start... vraag niet hoe ik dat weet :oops:

• Like
Reactions: jve
Ik zou ook gaan voor een stukje touw tussen het rubber en het grondanker, als het rubber over het anker valt trek je deze gemakkelijk stuk bij de volgende start... vraag niet hoe ik dat weet :oops:

Lijntje vastmaken aan beide zijden doormiddel van de PAALSTEEK ( zie ; https://nl.wikipedia.org/wiki/Paalsteek)
266px-Bowline_%28standard%29.svg.png

In de klimsport wordt de paalsteek ook gebruikt.
Doel daarvan is het verkrijgen van een niet schuivende lus, die eenvoudig weer los te maken is.

In mijn agenda heb ik voor het komend weekend zaterdag 21 en zondag 22 oktober 'RES' geschreven!

Wie weet wat er dan waar te doen is op RES gebied. Hopelijk niet te dicht bij de kust vanwege de windverwachting.

groet,

Erik

Ha ha, met de weersverwachtingen voor de komende dagen denk ik dat we niet gaan stieken, heel jammer, we zullen zien.

Je kan beter naar de maasvlakte gaan ;-).

Van mij mag ie nog n keer opschuiven.

Groet,
Willem

Laatst bewerkt:
Back