Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het Makkelijke van IPA of Spiritus is dat het te recyclen is en je het kan hergebruiken. Dasty van de Wibra schuimt dus dat lijkt me geen goed idee in een Wash & cure machine. Bio-Ethanol zal ook wel een goede oplossing kunnen zijn.Je kan ook gele Dasty proberen van de Wibra of Bio-Ethanol van de Action
Hardware is trouwens van Anycubic, de Photon Mono X, Photon Mono en Wash and Cure 2.0.
Ik ga de printer vooral voor dioramabouw gebruiken dus de prints hebben weinig te lijden denk ik. Behalve de Hotglue die ik ga gebruiken om ze vast te plakken op het schuimIk gebruik; https://3dinc.nl/collections/resin/products/primacreator-value-tough-uv-resin?variant=39633149362383
Wat best goed bevalt. Zo kan ik er m3 draad in tappen, wat werkt, maar je kunt het ook gemakkelijk "dol"-draaien.
We staan bij het begin van weer geweldige ontwikkelingen (met natuurlijk vallen en opstaan) in de hobby.
Vooral detailwerk.Waarom een resin printer?
Zo te horen heb je je zaakjes al redelijk op orde.
Ik heb er 1 gekocht alleen die moet ik wel op maat maken. Ik heb ook screenprotectors gekocht. 1 zat bij de printer.neem wat fep sheets en screenprotectors op voorraad want voor de mono zijn die vaak niet leverbaar.
Ik heb ChiChubox free. Ik ben daar van nu mijn 1ste print van aan het maken.Ben benieuwd naar welke slicer je gaat gebruiken.
Ik heb niet bewust gekozen voor dit losse systeem. Maar eerder omdat die van Anycubic niet op voorraad was. Maar ik vind het zeker handig dat ik niet steeds die zware tank moet wisselen.zeker de losse was en cure machines vind ik een hele goede optie.