restauratie Graupner Electro UHU (+)

En er was...

glans.

IMG_2122.jpg

rompje gespoten met hoogglans wit. Mooi.

mss een domme vraag, maar als je er toch geen elektro van maakt... waarom heeft dat kreng dan nog koelingsgaten nodig? ;)
mss had je die beter dichtgemaakt? beter aerodynamica he ;)

ziet er wel strak uit, zo in de lak...

Ha ha ha, das een goeie, want die gaten.... daar zat ook ik mee in mn maag :D Uiteindelijk heb ik besloten ze toch maar te laten zitten, maar ik heb letterlijk met plamuurmes in de hand de keuze gemaakt :D

wat je kan doen is ze acheraf met witte isolatie tape dichtplakken... wil je dan ooit toch een elektromotor erin duwen, dan hoef je maar enkel de balsa neus eraf te breken.

ps, wat ik me afvraag.... ben jij niet stiekem een vrouw?
hoe krijg jij het klaar zo snel te bouwen , op het forum te zitten EN je familie niet te verwaarlozen.... (of doe je dat laatste wel? ;) )

want enkel vrouwen zijn zo multifunctioneel werd me verteld!

HA hA HA ik lig in een :rolling: . Even nadenken hoor....nee ik ben geen vrouw...tenminste :shock: misschien ben ik het wel maar komt dat ooit nog uit de kast.

Misschien is het dat hier thuis iedereen begrijpt dat ik MOET bouwen (zoals Huey MOET vliegen)? Anders is het :hammer: ? Ik krijg iig tot nu toe weinig klachten...ik denk dat ze hier wel begrijpen dat ik een afwijking heb. :D Misschien helpt het dat m'n vrouw psycholoog is van huis uit ?

Enneuh, los van dit alles, ik kan idd snel bouwen, das waar.

Ik krijg iig tot nu toe weinig klachten...ik denk dat ze hier wel begrijpen dat ik een afwijking heb. :D Misschien helpt het dat m'n vrouw psycholoog is van huis uit ?

ik zou hier niet zo gerust op zijn ;) ze kent je vast vanbinnen en vanbuiten ;) ze weet vast al jaaaaren dat er wat mis zit, nog voor jij het zelf beseft :p

savonds aan de tafel zit ze je stiekem te beoordelen vanuit psychologisch oogpunt... ze denk dan vast "sjonge, der is toch iets grondig mis met hem, ocharme toch" , "dat Mees besmet raakt is nog het ergste!"

OT, blijf lekker bouwen! wij genieten er alvast van!
hopelijk komt Huey ook opdagen met dit toestel in Bergeijck, als jij zo snel blijft bouwen ;)

gezocht : vleugeltje 2m+ vlak profiel (clak y-erig) voor de opknap

Ik zit me te bedenken...als we deze kist in Bergeijk aan het vliegen willen hebben, dan is het misschien een idee om eens rond te kijken of iemand nog een setje vleugels heeft liggen van 2m+ en een wortelkoorde van 20 cm ? (voor de opknap ?)

Misschien kunnen jullie eens rondvragen of hebben jullie zelf wat liggen ?

Ey super !! Ist balsa of schuim ? Geen rolroeren / kleppen geen probleem....we moeten wel wat te bouwen hebben :-) Vlak onderkantje / van welke zwevert zijn ze geweest ?

Nemen we gewoon mee. En nee plaatje vond ik op inet. Is wat je zegt vlak profieletje, perfect. Is vanalles over te vinden zelfs op dit forum...fototje van Arjan gepikt :-) Perfect, clark Y, wel meer dan 11%, maar dat boeit niet.

vleugels_ASW22_profiel.jpg

Misschien wordt maidenen op bergeijk mogelijk ! (als we Huey meekrijgen....en anders doen we het zonder hem :P)

Ha ha ha "jongen van 12 maidened kist van bejaarde man op vliegmeeting" :P

Laatst bewerkt:
Ja vloog leuk. Alleen romp is kut. Kwam met tip in gras sloeg 45 graden om en toen brak de romp. Is slecht te repareren

Back