restauratie verslag svenson Duke.

welke kit zoekt die gene;-)

Ik heb de starter de Duke en volgens mij ook de Vicomte. die laatste moet ik even nakijken als ik weer de zoldertrap op kan.

Heeft iemand een suggestie voor een MOOIE piloot pop. die hoort er wel in vind ik.kan toch voorlop[ig niet bouwen wegens mijn rug dus heb ik alle tijd wat moois uit te zoeken

Heeft iemand een suggestie voor een MOOIE piloot pop. die hoort er wel in vind ik.kan toch voorlop[ig niet bouwen wegens mijn rug dus heb ik alle tijd wat moois uit te zoeken

als het goed is krijg ik eind van de maand 2 piloten van The Pilot People binnen, ik zal laten weten of het iets is

grt

thanks, jammer dat ze zo weinig info op de site hebben staan. maar het ziet er zo op het eerste gezicht beter uit dan een halve plastic pop. de prijzen vallen me ook wel mee moet ik zeggen.

ik ben erg benieuwd. De communicatie verliep typisch en nu naderen we het einde van de 12 weken!! levertijd

wegens vergaande verveling de komende 2 weken,dan mag ik pas weer bouwen van de dokter , ook maar vast opzoek naar kabel spanners.nu kan ik die wel vinden, maar ik 5 dollar voor een busje met twee oogboutjes aan de dure kant.

heeft iemand een suggestie?

vandaag heeft mijn dochter een pop gehaald voor me bij de action

full

de maat lijkt redelijk kloppen.

nu nog even iets aantrekken en een andere kop er op maar dat komt wel goed denk ik

Laatst bewerkt door een moderator:
wegens vergaande verveling de komende 2 weken,dan mag ik pas weer bouwen van de dokter , ook maar vast opzoek naar kabel spanners.nu kan ik die wel vinden, maar ik 5 dollar voor een busje met twee oogboutjes aan de dure kant.

heeft iemand een suggestie?

in scheeps beslag zitten vaak van die spanners mischien is dat iets
ik heb hier ergens nog van die dingen zal eens kijken of er iets tussen zit hoe groot moeten ze zijn ?

een cm of 4 -5 moet het wel doen denk ik. komt niet zo nauw, met de maat.

maar wel bedankt dat je voor me wilt kijken

oei zo groot heb ik ze zeker niet hoor
als dan hooguit een of anderhalfe cm
maar mischien eens een bezoekje aan de modelbouw winkel die zullen meer keus hebben

ja ik ben lekker opgeschoten en zal straks even wat foto's posten.

ik heb een compleet nieuwe vleugel gemaakt omdat ik de originele constructie niet mooi vond. Ik heb een nieuw rudder gemaakt om dat ik de originele te zwaar vond.
Nu hoop ik volgende week wat tijd te vinden om plaatjes te frezen voor de spandraden. en de servo horentjes zo dat ik een pull/ pull systeem er op kan zetten. dat vind ik wel passen bij dit model.

Back