leuk Alex; een plankje ! Ik heb met zo een chassis ( ook van SG) nog gereden (jaaaaaaaaren terug ;-) ) en dat ging best leuk. Het is natuurlijk geen state of the art 4wd maar dat maakt de fun er niet minder om. Suc6 ermee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
leuk Alex; een plankje ! Ik heb met zo een chassis ( ook van SG) nog gereden (jaaaaaaaaren terug ;-) ) en dat ging best leuk. Het is natuurlijk geen state of the art 4wd maar dat maakt de fun er niet minder om. Suc6 ermee.
ja volgens mij kan roelof heb inderdaad een nieuwe klemming geven, moet je hem even pmen![]()
Hallo,
Zag dat je je SG aan het opknappen bent.
Is hij inmiddels al klaar?
Ben met dezelfde wagen bezig, en klaar met het opknappen.
Alleen nog in elkaar zetten.
Ik heb wel een alu frame, deze was zwart, waar heb ik gecleand zoals je kan zien.
Ben wel van plan, net als meerdere van mijn wagens deze te verkopen.
Mocht je interesse hebben, hoor ik het graag van je.
Ik heb staan deze SG Picco Genessis, Tamiya 1:12 Toyota turbo, AYK RX1200 en een 1:8 pancar maar daar ben ik nog niet uit welk merk het is.
Deze is trouwens net zo clean als mijn SG.
Hier alvast een foto van die van mij.
Mail me maar als je meerdere foto's wilt.
Mvg
Djess.
Ik wil niet direct zeggen dat het geen probleem is, hangt even van de diameter van de bus af maar verloopjes voor mijn tool kan ik zo maken.
Het voorlager moet je even opmenten, als het een 7x19x6 is heb ik wel een stapel liggen. Als ook het hoofdlager een nieuwe moet worden dank ik dat het ook een standaard maat is, toen was dat normaal, meestal was dat een 12x24 lager die je voor een paar euro bij iedere lagerboer kunt halen.