Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Staat niet bij dat het een tamiya is, zie dus niet hoe dat oplichting is? Als iemand zo dom is dat er voor te betalen.. oplichting wordt het pas als ie zegt dat het tamiya is, maar het niet is..
uhm oplichting vind ik het al ALS
de afmetingen veranderd worden om overeen te komen met tamiya. als er een prijs wordt gevraagd die 3x zo hoog is als de nieuwprijs.
Je biedt een zak spullen aan tegen verzendkosten.
Iemand reageert en je stuurt de hele handel op.
Vervolgens hoor je nooit meer iets van deze persoon.
Geen bedankje, of dat hij het ontvangen heeft en niet of het bruikbaar was.
Uit beleefdheid zou je inderdaad wel een bedankje verwachten ja... Zeker als je zelf al niets verdiend hebt aan de spullen. Maar ja, zo zijn jammer genoeg veel mensen ingesteld...
uhm oplichting vind ik het al ALS
de afmetingen veranderd worden om overeen te komen met tamiya. als er een prijs wordt gevraagd die 3x zo hoog is als de nieuwprijs.
Die afmetingen lijken mij zo op het eerste zicht nog wel te kloppen eigenlijk? 60 cm lang lijkt me zeker mogelijk.
Verder is het inderdaad niet erg netjes wat die man doen, maar om nu weer met de term oplichting te gaan gooien...?