Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Beste Sander en Freek Hebben jullie belangstelling voor meer foto's van de Batavia dan kan ik ze wel op Picasa zetten dan kun je ze daar bekijken en eventueel downloaden? Bouw ze en natuurlijk succes met het profielwerkstuk
Proberen om af te maken,gaat echt wel lukken......
Ben zelf ooit eens begonnen aan de Gorch Fock van Revell,kwam m van t weekend op zolder weer tegen ,ben m nu ook aan t afmaken en dat valt gewoon tegen (schaal 1:253) wie dat ooit heeft verzonnen.............
Weggooien is zonde en t hoeft niet morgen af toch?
Nou afmaken is geen probleem ik had hem verkeerd neergezet waardoor er een paar kannonen broken en nu heb ik dus te weinig kannonen en een geschutspoort dichtmaken ziet er lelijk uit
Je hebt gelijk met de geschutspoorten dicht is het model lang niet zo mooi.:sad:
Je kunt altijd de importeur (laten) bellen en je probleem uitleggen en vragen of hij je de kanonnen kan leveren en dan kan je weer verder. Of alle kanonnen aan één kant en de andere kant van de romp alle geschutpoorten dicht.
Dat zal niet lukken hij staat al voor het raam en hij mist maar 1 kannon (ik heb er nog even aan gewerkt en overgeverfd) maar zullen we nu weer ontopic gaan?
Volgens mij hebben die sinds eind januari niets meer op het forum gedaan. Grote kans dat het project op niets is uitgelopen. Misschien zou je een PB kunnen proberen, als je geluk hebt hebben ze email notificatie voor PB's aanstaan en bereikt zo'n bericht ze wel.