Revell Bismarck 1:350 RC

• Topicstarter Topicstarter Thymen Bouma
  • Startdatum Startdatum
Ziet er op zich wel goed uit.
Wel jammer dat hij erg hard vaart vergeleken met mijn bismarck.
Misschien als je er een paar kleinere schroeven onder zet zal hij wat langzamer gaan wat zeker ten goede komt van het vaarbeeld.

Ik ben weer wat verder.

P1020456.jpg

De romp in de grondverf en licht grijs, het afgeplakte deel wordt de imitatie boeggolf.

P1020463.jpg

De laatste kleur zit erop en het tape kan er voor de laatste keer af.

P1020465.jpg

Het resultaat. Ik heb ervoor gekozen alle kleuren op de romp te spuiten en de decals alleen als voorbeeld voor de mallen te gebruiken. Dit geeft naar mijn idee een mooier eindresultaat. Nu nog een laagje matte lak erover en ze (ja, ik vind haar vrouwelijk, het 1:1 model was dan wel mannelijk maar dit schatje is toch echt vrouwelijk:cool:) kan weer het water in (als het weer meewerkt).

Thymen

Beste Thymen,

Ziet er mooi uit. word een mooi model zie ik.

Alleen jammer van die extra kiel. Volgens mij had dat niet nodig geweest. Ik heb zelf ook een varende versie op deze schaal van de bismarck. (wel varend maar nog niet helemaal afgewerkt) de stabiliteit is prima, gewoon akkus etc op de bodem leggen. Wbt de opbouw, de bismarck is helemaal niet zo hoog, tenminste niet als je de breedte van de romp meeneemt. het is juist een stabiel model wat erg stabiel vaart, inderdaad, de wendbaarheid is een ander punt...

Aan de andere kant.. varend zie je de kiel toch niet dus als oplossing wel mooi gevonden.

Succes verder met de afbouw

groeten Kees

Back