Revell honda RC 211 V

• Topicstarter Topicstarter Wesley1988
  • Startdatum Startdatum
W

Wesley1988

Guest
Hallo, ik ben een beginner in de plastic modelbouw en heb nu een doos gekocht van revell honda RC 211 V. nu gaat het opzich redelijk goed op de decals na. maar ik heb al wat tips in acht genomen. maar nu kom ik wat tekens/nummers tegen wat niet beschreven staat in de handleiding en ik kan er ok niks van maken dus mijn vraag is weten jullie mischien wat het betekent

1. => BS 43
2. TA 120mm
3. TB / TC 60mm

ik hoop dat julie er meer over kunnen zeggen

Mvg Wesley

Hallo, ik ben een beginner in de plastic modelbouw en heb nu een doos gekocht van revell honda RC 211 V. nu gaat het opzich redelijk goed op de decals na. maar ik heb al wat tips in acht genomen. maar nu kom ik wat tekens/nummers tegen wat niet beschreven staat in de handleiding en ik kan er ok niks van maken dus mijn vraag is weten jullie mischien wat het betekent

1. => BS 43
2. TA 120mm
3. TB / TC 60mm

ik hoop dat julie er meer over kunnen zeggen

Mvg Wesley

Ik heb niets met Revell omdat het slecht past, waardoor je veel moet bijwerken.
Je zou bijna zeggen dat BS43 een kleur is en die andere 2 een stukje slang vanaf de grepen naar het motorblok.

Ik weet niet in welk gedeelte van de beschrijving dat je het tegenkomt...

Ik heb niets met Revell omdat het slecht past, waardoor je veel moet bijwerken.
Je zou bijna zeggen dat BS43 een kleur is en die andere 2 een stukje slang vanaf de grepen naar het motorblok.

Ik weet niet in welk gedeelte van de beschrijving dat je het tegenkomt...
Hoi Probaco,

die slangetjes kan idd wel kloppen maar ik twijfel of dat een kleur is.
http://www.revell.de/manual/07929_HONDA_RC211V_GRESINI_MOVISTAR_TEAM.PDF
en dan blz. 8 kopje 18 en 22 Daar staat het aangegeven hoop dat je hier wat van kan maken.

Mvg Wesley

Zoals ik het zie: TA is een slangetje van 120mm (de koppelingskabel). En kijk bij stap 43 (en 44) hoe het straks moet komen zitten, anders lijm je het blok vast en zit die kabel niet goed. Ik neem aan dat "BS" voor Bau-stufe staat, ofwel bouw-stapje.

TB en TC zijn de voorrem-leidingen, die moet je op 60mm knippen.

Ja, kan niet anders. Die slangetjes maak je bij stap 18 en 22 maar pas bij stap 44 zet je ze vast. Er staat BS 43 maar dat moet BS 44 zijn. Kijk maar eens.

Oke dank je wel! eigenlijk heel voor de hand liggend achteraf gezien!

Back