raf
Forum veteraan
hallo
wat die trafo betreft
waarom moeilijk doen pa er eentje van een gsm
geeft een volt of 3 is zeer compakt en vooral een dun draadje dat over de kast gaat lopen
de titamic heeft 1000 patrijspoorten ik zie je nog geen 1000 ledjes zetten
daarom mijn idee
boot voor elke patrijspoort een gaatje wat je weer opvult met glasvezel staafje en dan zet je binnen in een stuk of 4 supper heldere leds en al je patrijspoorten zijn verlicht
aan de binnen kant plak je zilverpapier inplaats van zwart
daardoor reflecteerd je licht door heel de romp zodat de andere vensters ook nog eens mee verlicht worden
en zilverpapier laat zeker geen licht door
ik heb hem varend gehad en het viel best mee voor op een basin op een tentoonstelling te varen
twee servo's slopen en de motoren en elketronica gebruiken om te varen
gewoon sturen op de twee motoren je draait niet echt kort maar het valt best mee
in het echt kon hij dat ook niet anders hadt hij die ijsberg kunnen ontwijken
een mini ontvanger van (ik ben nde naam effe kwijt)die zo in een krimpkousje zit heeft 4 kanalen waarvan je kan kiezen of het de eerste 4 zijn of vanaf nummer 5 omhoog naar 8 doormiddel van een jumpertje te steken
dan twee lipo celletjes er in en gaan met die banaan
het midden dek vast klikken met twee magneetjes en je boot is dicht
wel de magneetjes op de bodem van de romp plakken en de contra plaatjes op een verleng stukje dat je aan het dekt hebt gekleeft zodat je zwaarte punt inderdaad heel laag komt te liggen
groetjes raf
wat die trafo betreft
waarom moeilijk doen pa er eentje van een gsm
geeft een volt of 3 is zeer compakt en vooral een dun draadje dat over de kast gaat lopen
de titamic heeft 1000 patrijspoorten ik zie je nog geen 1000 ledjes zetten
daarom mijn idee
boot voor elke patrijspoort een gaatje wat je weer opvult met glasvezel staafje en dan zet je binnen in een stuk of 4 supper heldere leds en al je patrijspoorten zijn verlicht
aan de binnen kant plak je zilverpapier inplaats van zwart
daardoor reflecteerd je licht door heel de romp zodat de andere vensters ook nog eens mee verlicht worden
en zilverpapier laat zeker geen licht door
ik heb hem varend gehad en het viel best mee voor op een basin op een tentoonstelling te varen
twee servo's slopen en de motoren en elketronica gebruiken om te varen
gewoon sturen op de twee motoren je draait niet echt kort maar het valt best mee
in het echt kon hij dat ook niet anders hadt hij die ijsberg kunnen ontwijken
een mini ontvanger van (ik ben nde naam effe kwijt)die zo in een krimpkousje zit heeft 4 kanalen waarvan je kan kiezen of het de eerste 4 zijn of vanaf nummer 5 omhoog naar 8 doormiddel van een jumpertje te steken
dan twee lipo celletjes er in en gaan met die banaan
het midden dek vast klikken met twee magneetjes en je boot is dicht
wel de magneetjes op de bodem van de romp plakken en de contra plaatjes op een verleng stukje dat je aan het dekt hebt gekleeft zodat je zwaarte punt inderdaad heel laag komt te liggen
groetjes raf