Review: RC-TEK SkyShark

Mooie heli Laurens, weer eens wat anders dan de bekende T-rex'jes ....
Hoe kom je er trouwens bij om zo'n onbekend ding te kopen ?
Ben benieuwd naar een video.

Deze heli is nog niet zo lang uit, daarom is hij voorlopig nog niet zo bekend. Er stond een aantal weken geleden een soort advertentie op meerdere fora dat er piloten gezocht werden. Ik had zoiets van proberen kan geen kwaad. Dus een mailtje gestuurd met filmpje en verhaaltje. Blijkbaar was ik een van de twee beste die hun een mailtje gestuurd had, want ze hebben mij uitgekozen.

laurens zei:
Blijkbaar was ik een van de twee beste die hun een mailtje gestuurd had, want ze hebben mij uitgekozen.

Waarschijnlijk hebben ze je (post) historie bekeken, en gedacht: "Als hij dááár héél blijft, gaat het overal goed!" :wink: . Gekheid Laurens... ziet er idd mooi uit, en het is ook idd ietsje anders dan de Rex'jes e.d.

Veel plezier, greetz van Aldert

Dankzij de fantastische prestaties van TNT heb ik nog steeds mn pakketje niet, en ze weten ook niet waar mn pakje nu is.... Ik heb wel geregeld dat er nu een centerhub uit Duitsland komt ipv USA.

Hopelijk komt er waarschijnlijk een Nederlandse dealer ;-)

K hoop het ook, zal wel als hij zo geweldig is als je hier en daar hoort, even hopen dat de spares niet te duur worden.

Ik keek net nog eens even op de site van rc-tek en de kale heli kost maar 89U$ 8O :?: 8O :?:
Is dit een drukfout ofzo ? Voor mijn kale E-sky honey bee king 2 heb ik evenveel betaald ..... :? :? :evil: :evil:

Gat in de markt laurens, ga eens met je sponsor praten.

Laurens, dat verklaart een hoop .... maar ondanks van plastic is het wel enorm goedkoop ! Voor een plastic T-rex betaal je veel meer .

Ik heb vorige week mn onderdeeltje ontvangen, dat was opnieuw verzonden. Door school en slecht weer heb ik nog geen tijd gehad alles te testen.

Even een update van de situatie:

Ik heb nu Radix bladen erop. Verder heb ik wat gemod en geexperimenteerd. Ik heb nu de "chinese weights" mod op de staart gemonteerd en ik moet zeggen dat de staart stukken rustiger is. Verder heb ik op de 3500 kv motor een 15T tandwiel gezet, wat goed is voor zo'n 3200 rpm op kop. Helaas trekt de motor dat niet helemaal, hij kakt snel in dan.

Er komt dus binnenkort een Scorpion op, zodat ik net wat meer power heb. Ook een nieuwe FG canopy en K&B tailblades.

En als laatste ga ik binnenkort een canopy ombouwen tot nachtvliegcanopy. Nu moet ik alleen nog nachtvliegbladen hebben ervoor.

Betekent dit dat er geen "out of the box" filmpje meer komt? :(
Want dat had me persoonlijk erg interessant geleken...

Er zijn al plannen voor een dagje filmen. Gister redelijk lekker gevlogen maar helaas eindigde het niet goed. Door de kou word het plastic net te bros. Ik vloog boven een bevroren plas (1cm dik is ook bevroren ;-) ). Telkens heen en weer, aanduiken, en dan een paar meter over het ijs schuiven. Opstijgen, doorgaan en nog een keer. Alleen brak na een aantal keer het landingsgestel. Dat was nog niet zo ernstig, dus ik ben maar doorgevlogen en nog een aantal keer over het ijs geschoven. Toen raakten alleen de bladen kort het ijs...

Maarja niks gebeurd dus nog even doorgevlogen, tot er in de kop een linkje brak van het bovenste mixerarmpje, toen was het wel uit met de pret. Schade valt erg mee, er moeten alleen nieuwe dempers en assen in de kop. Blaadjes moeten ook helaas nieuw gekocht worden.

mooi ***tuut** dan als het plastic breekt, link in de kop notabene bij min2 graden :(

Ik denk dat het komt omdat de bladen een paar minuten daarvoor de grond raakten. Geen enkele van de 4 heli's had het onbeschadigd overleefd gister. 1 storing, 1 brekende boutjes in de koppeling, 1 staartriem stuk door de kou, en ik dus.

Back