REVIEW: Silverlit X-Ufo... Het geld echt waard :)

Gewoon eventjes wachten.
Je krijgt nog een mail met daarin je factuur en meer gegevens
Dit is gewoon een bestelbevestiging

Zo wat is het hier vandaag weer stil en funnyboy je had gelijk heb de mail gehad !!!
Oke waar in vredesnaam moet ik het geld overmaken op welk nummer en waar vinden jullie dat ooooggghhh Slecht van mij !!

X-UFO SHOP, PC-QUADRAT GMBH * Äußere Bayreuther Str. 57 * 90409 Nürnberg
Kunden Nr.: 200626577
Bearbeiter: Luise Bieberich
Bestellnr.: RI-16939/00
Datum: 24.10.2006
Auftrag Nr. 200617782
Vielen Dank für Ihren Auftrag. Die von Ihnen bestellten Artikel sind ab 10. November 2006 lieferbar!
Bitte geben Sie bei Ihrer Zahlung Ihre Kundennummer an!
Pos Menge Art.-Nr. Text Einzelpreis Gesamtpreis
1 1,00 Stück 17188124 X-3D Kreisel 179,90 € 179,90 €
2 1,00 3041 Versandkosten Benelux GLS bis max. 5 kg 13,90 € 13,90 €
Gesamtbetrag 193,80 €
Der Gesamtbetrag setzt sich aus Netto 167,07 € zuzüglich 16,00 % USt. = 26,73 € zusammen.
Bitte überweisen Sie den Gesamtbetrag auf unser untenstehendes Konto.
Versand per GLS
Lieferkosten: Versicherter Versand 13.90 EUR
Zahlungsart: Vorkasse

niemand die dit weet zodat ik het geld kan overmaken !!!
Kan het namelijk nergens vinden in het bovenste stukje kan ik het niet vinden en deze ook niet nahjah !!!

Hallo Red Eagle.

Je moet even wachten en dan krijg je binnenkort een bevestigingsmail.
Daar zit een bijlage bij ( een PDF file voor Acrobat)die er uit ziet als een rekening. Onderaan staat dan alles wat je nodig hebt.

Als je die hebt, neem dan nog even kontakt op als je wat wilt weten.

Nog over da accu's gedacht??

Groetsels
Arie

\die heb ik gekregen arie kan er niets uit worden !!!!
Ik heb je die mail doorgestuurd arie ik kan er echt niets uit worden ik snap ook niet dat ze het ff vertalen in het engels ofzo,
Als ze al weten dat er veel bij hun word besteld overal weg !!!
En over de accu,s kan je ze voor me bewaren nog even of lukt dat niet ?
Als je ze kan verkopen moet je het doen natuurlijk 1!!

red eagle zei:
Ik heb je die mail doorgestuurd arie ik kan er echt niets uit worden ik snap ook niet dat ze het even vertalen in het engels ofzo,

X-UFO WINKEL, de VIERKANTE * buiteninwoner GmbH van PC van de STREPTOKOK van Bayreuth. 57 * 90409 Nuernberg klant Nr.: 200626577 redacteurs: De aankoopaantal van Bieberich van Luise: Ri-16939/00 datum: de orde NR van 24.10.2006. 200617782 danken u voor uw orde. De artikelen die door u worden bevolen zijn beschikbare aanvang vanaf 10 November 2006! Gelieve te wijzen u op uw klantenaantal voor uw betaling! Pos hoeveelheid van art. NR. De prijs van de tekst per eenheids totale prijs 1 1,00 stukken van 17188124 x-3D gyroscoop 179.90? 179.90? 2 1,00 3041 die door:sturen uitgaven Benelux GLS aan max. 5 kg van 13.90? 13.90? Totaal bedrag 193.80? Het totale bedrag gaat zitten van netto 167.07? plus 16.00% USt. = 26.73? samen. Gelieve te brengen u het totale bedrag naar onze volgende rekening over. Bericht door GLS leveringskosten: De verzekerden verzenden 13.90 EUR betalingsmiddelen: Vorkasse

Hier heb je een vertaling je kan alles gewoon kopieren en plakken ga naar deze website en ze vertalen alles doe eerst van duits naar engels en dan van engels naar nederlands http://babelfish.altavista.com/tr

red eagle zei:
vip1980 zei:
bartjuuuhhh zei:
vip1980 zei:
bartjuuuhhh zei:
net ook even "naakt" gevlogen en dat gaat een stuk mooier moet ik zeggen!

Hij maakt ook een stuk minder lawaai, vindt wel dat hij ''naakt'' sneller naar de muren en plafond getrokken wordt......ben nu bezig om een nieuwe frame te maken.........( een stuk steviger )

waar ga je dat frame van maken dan??? en vlieg je ook met een x-3d?

groeten bart

Ik wil het frame van Carbon of van een grote printplaat maken ( samenstelling van Glasvezel en epoxy) dit zijn allebij erg lichte materialen maar ook heel sterk.De meeste Tuning onderdelen zijn van Carbon gemaakt, maar helaas moet je ook de benodigde materialen hebben om dit zelf te maken(vacuumpomp etc....).Naar geruchten op het duitse Forum komt er een nieuwere versie uit van de X-3d......die ook een stuke kleiner is en goedkoper zal zijn......daar wacht ik dan liever op.....( bij deze zal er o.a een algemene aansluiting zitten, voor het aansluiten van een cam.Regelbaar met dipswitches 12 volt of 9 volt ).

Ey hoi jij wou je frame maken van een printplaat ik heb nu ook idee om het te maken van een moederbord uit een pc is dit mogelijk denk je ??
Ik ga morgen wel even experimenteren !!
Is een printplaat alleen stevig genoeg?
Is dit niet te zwaar ?[/quot

als je de vorm uigezaagd-freesd heb dan moet je zelf maar een beetje aanvoelen hoe buigzaam/stevig het is ........aangezien het printplaat wat ik gebruikt heb is tie aardig dik denk toch wel zo een 3 a 4 mm....moet alleen effe kijken waarom die nu zo raar doet........als ik vol gas geef dan gaat tie heel hard dan weer zacht dan weer hard ....... :cry: denk dat ik iets verkeerd aangesloten heb......volgens mij is de voorkant waar de rode led op zit........en de printplaat heeft ook een pijltje ...wat denk ik de voorkant moet voorstellen.......maar als het goed is kan je dat op de printplaat aflezen wat naar motor 1,2,3,4 gaat......dan is het nog de vraag hoe je moet tellen ..( met de klok of tegen de klok mee )...dat moet ik dus nog uitvogelen...als je gaat ombouwen markeer de motoren dan....

ey hoi heb je hier ook een foto van dan ?
Lijkt me er wel mooi uitzien !!!

red eagle zei:
Ik heb je die mail doorgestuurd arie ik kan er echt niets uit worden ik snap ook niet dat ze het even vertalen in het engels ofzo,

Eventjes beter kijken op de factuur :

Uit de footer (onderste gedeelte) van je Auftrag (factuur) :

IBAN DE80 7602 0070 1560 2931 90
SWIFT/BIC HYVEDEMM460

Zie hier voor de bedrading.

http://forum.xufo.net/bb/viewtopic.php?t=2189

Makkelijker is om alles te merken voor of tijdens het slopen. Printjes bij de motoren etc.met stift (L,R,V,A) draadbundeltjes per kant met een isolatietapeje met daarop weer die L,R enz (links en rechts dus)

Ook heb ik een tekeningetje gemaakt van elk printje bij de motor. Waar elk draadje zit op die kleine print. Ik heb nl alle draadjes losgesoldeerd en door de buisjes naar buiten getrokken. Frampje is dus nog heel.

Intussen zit alles ook weer vast. Nog niet getest.

Groeten
Arie

funnyboy zei:
red eagle zei:

SWIFT/BIC HYVEDEMM460

Oke ik zal wel hartstikke dom zijn maar nogmaals ik spreek en lees geen woord duits !!
Dus dat hele stukje tekst wat jij mij laat zien is hun rekeningnummer dat lijkt mij toch niet !@!!!
Wat ik moet weten is :
Welk rekeningnummer :
Wat voor ordenummer :
wat voor bank en welk kenmerk moet ik er bij zetten !!!!!!!

P.S

Wat is het hier stil vanavond !!

red eagle zei:
funnyboy zei:
red eagle zei:

SWIFT/BIC HYVEDEMM460

Een IBAN nummer kan je het zelfde zien als een rekening nummer
Oke ik zal wel hartstikke dom zijn maar nogmaals ik spreek en lees geen woord duits !!
Dus dat hele stukje tekst wat jij mij laat zien is hun rekeningnummer dat lijkt mij toch niet !@!!!
Wat ik moet weten is :
Welk rekeningnummer :
Wat voor ordenummer :
wat voor bank en welk kenmerk moet ik er bij zetten !!!!!!!

P.S

Wat is het hier stil vanavond !!

IBAN staat voor International Bank Account Number. Het is een bankrekeningnummer om betalingsverkeer binnen Europa sneller en efficiënter te maken.
Het IBAN bevat informatie over zowel de bank als de rekening van de begunstigde. Daardoor kan een grensoverschrijdende betaling geautomatiseerd en foutloos verwerkt worden.

Het is dus belangrijk dat u uw IBAN en de Bank Identifier Code (BIC) van uw bank vermeldt op de facturen voor buitenlandse afnemers.

Het Nederlandse IBAN bestaat uit achttien tekens:

de ISO-landencode
een controlegetal van twee cijfers
de bankcode (PSTB voor Postbank, ABNA voor ABN Amro Bank, etc)
het bestaande bankrekeningnummer, bestaande uit tien cijfers met voorloopnul(len).

Arie de Koning zei:
Zie hier voor de bedrading.

http://forum.xufo.net/bb/viewtopic.php?t=2189

Makkelijker is om alles te merken voor of tijdens het slopen. Printjes bij de motoren etc.met stift (L,R,V,A) draadbundeltjes per kant met een isolatietapeje met daarop weer die L,R enz (links en rechts dus)

Ook heb ik een tekeningetje gemaakt van elk printje bij de motor. Waar elk draadje zit op die kleine print. Ik heb nl alle draadjes losgesoldeerd en door de buisjes naar buiten getrokken. Frampje is dus nog heel.

Intussen zit alles ook weer vast. Nog niet getest.

Groeten
Arie

Arie ,

ik heb voor de gein wel eens, de polariteit van de motor om gedraaid, echter blijft deze de zelfde kant opdraaien ( zal misschien door de diodes komen) Heb jij misschien een foto van hoe de kabels op het kleine printplaatje (die bij de motor zit )aangesloten zitten ( aangezien ik onduidelijk kan lezen soms staat er M+ maar daaronder op het zelfde stukkie koper van de print weer M-.Ook de gyro weet effe niet meer wat tie moet doen, dan gaat de ufo weer hard omhoog dan weer zacht dan weer hard enz...........recht blijft hij niet meer staan , kan dat zijn dat er een paar motors verkeerd zitten ( dus links bijv rechts of achter zit rechts....)

Alvast bedankt !!!!!!!!

Arie de Koning zei:
SJIT.
Hoe krijg ik een grote foto hier van een website waar mijn foto's staan??

Arie

kopieer je link uit je adres balk........van je eige website.... :P

TEST

PICT1060.JPG

Back