vip1980 zei:
bartjuuuhhh zei:
vip1980 zei:
bartjuuuhhh zei:
net ook even "naakt" gevlogen en dat gaat een stuk mooier moet ik zeggen!
Hij maakt ook een stuk minder lawaai, vindt wel dat hij ''naakt'' sneller naar de muren en plafond getrokken wordt......ben nu bezig om een nieuwe frame te maken.........( een stuk steviger )
waar ga je dat frame van maken dan??? en vlieg je ook met een x-3d?
groeten bart
Ik wil het frame van Carbon of van een grote printplaat maken ( samenstelling van Glasvezel en epoxy) dit zijn allebij erg lichte materialen maar ook heel sterk.De meeste Tuning onderdelen zijn van Carbon gemaakt, maar helaas moet je ook de benodigde materialen hebben om dit zelf te maken(vacuumpomp etc....).Naar geruchten op het duitse Forum komt er een nieuwere versie uit van de X-3d......die ook een stuke kleiner is en goedkoper zal zijn......daar wacht ik dan liever op.....( bij deze zal er o.a een algemene aansluiting zitten, voor het aansluiten van een cam.Regelbaar met dipswitches 12 volt of 9 volt ).
Ey hoi jij wou je frame maken van een printplaat ik heb nu ook idee om het te maken van een moederbord uit een pc is dit mogelijk denk je ??
Ik ga morgen wel even experimenteren !!
Is een printplaat alleen stevig genoeg?
Is dit niet te zwaar ?[/quot
als je de vorm uigezaagd-freesd heb dan moet je zelf maar een beetje aanvoelen hoe buigzaam/stevig het is ........aangezien het printplaat wat ik gebruikt heb is tie aardig dik denk toch wel zo een 3 a 4 mm....moet alleen effe kijken waarom die nu zo raar doet........als ik vol gas geef dan gaat tie heel hard dan weer zacht dan weer hard ....... :cry: denk dat ik iets verkeerd aangesloten heb......volgens mij is de voorkant waar de rode led op zit........en de printplaat heeft ook een pijltje ...wat denk ik de voorkant moet voorstellen.......maar als het goed is kan je dat op de printplaat aflezen wat naar motor 1,2,3,4 gaat......dan is het nog de vraag hoe je moet tellen ..( met de klok of tegen de klok mee )...dat moet ik dus nog uitvogelen...als je gaat ombouwen markeer de motoren dan....