REVIEW: Silverlit X-Ufo... Het geld echt waard :)

wat is het stil hier................................??????????????????????????????

Is er al iemand, die brushless is gegaan........het is zo stil mmmmmmhhh misschien zijn jullie druk aan het hobbyen.

heb hem van gisteren binnen en ik geef hem 4 sterren, waarom geen 5 ? omdat hij echt zeer moeilijk bestuurbaar is (hij reageerd perfect maar het is lastig om hem te laten hoveren)
voor de rest is hij super !!!

nee
maar het is wel echt moeilijk om er mee te vliegen
ik snap wel dat je het moet leren
maar dan nog...

ja beetje grote ruimte? want dat is ook van invloed, toen ik de eerste keer naar buiten ging met de ufo wist ik niet wat me overkwam!

veel fijner vliegen, maar ja met dit weer, pak ik zo mn sim maar weer ff haha, veel plezier met je ufo en wees er voorzichtig mee want die mech gyro is voor je t weet kapot!

groeten

Arie de Koning zei:
Hoi Ufioten,

Weer een Duits Filmpje. Gewoon grappig.
Let op het afwijkende model.
How To!

Groetsels
Arie

Hé die Arie,

Is inderdaad een raar model.......maar het is van de makers , waar de 3d spullen vandaan komen.......ik denk dat ik maar zo een apparaat ga aanschaffen die dat ding maakt............1 hoge druk pers en je bent klaar hahahahah

bartjuuuhhh zei:
ja beetje grote ruimte? want dat is ook van invloed, toen ik de eerste keer naar buiten ging met de ufo wist ik niet wat me overkwam!

veel fijner vliegen, maar ja met dit weer, pak ik zo mn sim maar weer even haha, veel plezier met je ufo en wees er voorzichtig mee want die mech gyro is voor je t weet kapot!

groeten

Voor je het weet , is ook deze persoon verslaafd, aan het tunen hahahah

Vind het best wel een goed idee hoor senne jouw xufo forum. Maar om er een succes van te maken zal je toch een paar dingetjes moeten doen.

1. Zorgen voor een echte URL (www.xufo.nl of iets dergelijks)
2. Eigenlijk het belangrijkste, zorgen dat er wat te lezen is.. want anders komt er niemand , en als er niemand komt dan komt er ook niks nieuws op, en dan is er weer niks te lezen ..

Wat zou je volgens mij het beste zou kunnen doen is alle knowhow over de xufo van engelse, duitse en nederlandse forums overbrengen naar je eigen forum en daar dus meteen sub forums maken. Zoals , accus, zender, x3d, fotos , mods..enz. enz.
Oke dan ben je wel ff zoet en het mag misschien officieel niet maar daar is wel behoefte aan. Wachten totdat het forum zichzelf vult gaat echt niet werken. Maar om je te steunen zal ik ff lid worden van je forum :-)

@rudiman

ik heb al een domein namelijk xufoforum.tk

bekijk je privé berichten (heb wat geschreven)

nu [ON TOPIC]

Nou mijn x-ufo is nog steeds dood, heb nou net wel ff de B772 ingekocht..
Nou ff solderen, ( Ik haat componenten verwijderen... argggggg ). Erop solderen is altijd een eitje.. maar eraf! zown hekel aan hehe..

Ik snap niet dat dit kan overkomen door gewoon ff ander stekkertje solderen en andere accu erop geplaatst te hebben... ??? heel vaag.

Maar hoeveel verzend kosten is het vanuit die duitse site naar hier NL ??

groetjesss :D

Back