Riem Kyosho Lazer 2000 uitgerekt?

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Gerrie's rc's, 30 okt 2021.

  1. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.952
    Locatie:
    Rotterdam
    Je hoeft ook geen sorry te zeggen omdat je doet wat je leuk vind :D

    maar, als je heel overtuigends verteld aan een ander wat diegene moet doen, kun je iemand wel eens op het verkeerde been zetten.
    niet vergeten, jij bent 14, er zitten nog jongere mensen op het forum.
    ga jij vol overtuiging (zonder het zelf echt te weten) vertellen wat hij /zij moet doen, kan het zijn dat diegene finaal de mist in gaat.
    wat natuurlijk niet leuk is.

    vermeld dan af en toe dat je nog niet zo lang bezig bent of zo.
    dan kan een nieuweling op het forum zelf bepalen wiens advies er wordt gevolgd.

    en qua vragen: die zijn nooit dom.
    een antwoordt kan wel dom zijn.
    daarom moet je ook eigenlijk 10x zoveel aandacht geven aan een antwoord, dan aan een vraag..
     
    Gerrie's rc's en Cnn vinden dit leuk.
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Dat blijkt als je je voordoet als een 19 jarige volgens je profie (graag even aanpassen!)l. Nu snap ik het nog beter waar je gebrek aan ervaring en onwetendheid als ook je eigenwijsheid vandaan komt. Ik snap dat je enthousiast bent en daar is ook helemaal niets mis mee maar besef dat je gedrag niet mee helpt om serieus genomen te worden zeker niet als je continu verkeerder adviezen geeft en foute beweringen doet.
    Daarom nogmaals het verzoek om 3x na te denken voordat je iets plaatst en als je iets plaatst dan ook eerst 3x na te denken of het wel juist is
     
  3. Gerrie's rc's

    Gerrie's rc's

    Lid geworden:
    22 jun 2021
    Berichten:
    217
    Locatie:
    Dedemsvaart
    Ik zie het inderdaad staan, maar alleen jij kan dat volgens mij aanpassen dat staat er tenminste, sorry daarvoor.

    Ja ik zou wat meer nadenken ook sorry daarvoor :)
     
  4. Gerrie's rc's

    Gerrie's rc's

    Lid geworden:
    22 jun 2021
    Berichten:
    217
    Locatie:
    Dedemsvaart
    Top komt goed zal er aan werken. Wel leuk dat er meer mensen van mijn leeftijd(wat ik zo hoor) ook met rc bezig zijn :)
     
  5. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.952
    Locatie:
    Rotterdam
    dat is het leuke, en soms ook het moeilijke van dit forum:
    jong oud, alles zit door elkaar.
    zonder dat je weet wie jong of oud zijn:D

    soms heb je een jong persoon met een leuke bijbaan, geld genoeg.
    soms heb je een oud persoon met een strak budget.
    of andersom. daarom is het vaak handig iemand goed uit te horen over wat de wensen zijn, wat het budget is, kunnen we van daar af een plannetje verzinnen voor diegene:D
     
  6. Gerrie's rc's

    Gerrie's rc's

    Lid geworden:
    22 jun 2021
    Berichten:
    217
    Locatie:
    Dedemsvaart
    Inderdaad, en iedereen is, en denkt anders. Maar wel leuk dat er veel mensen beginnen in rc!
     
  7. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.952
    Locatie:
    Rotterdam
    als je mensen goed op weg helpt, blijven de meesten wel hangen :D
    het begin is altijd ff een hoop zoeken, en hopen dat je de goede kant op wordt gestuurd
     
  8. Indoorvlieger

    Indoorvlieger Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 mei 2010
    Berichten:
    12.801
    Locatie:
    Flevoland

    Oude(re) auto's hebben zeker hun charme. Alleen is het wel verstandig om vooraf te kijken wat de zwakke punten van een bepaald model zijn. En of je dus nog aan originele of vervangende onderdelen kan komen.

    Ik heb zelf de Optima Mid, de voorloper van de Lazer serie, en daarbij is een bepaald tandwiel dat wel eens kapot wil gaan. Originele zijn daarom niet of nauwelijks meer te krijgen, dus dan is de vraag "blijven rijden, of op de plank zetten". Gelukkig zijn (of waren) er voor dit tandwiel vervangende exemplaren uit aluminium of zeer duurzaam kunststof te koop, voor een redelijke prijs, en met eentje in de partsbox rij je een stuk meer relaxt, als je weet dat je het kan verhelpen als het oude tandwiel eraan mocht gaan.
     

Deel Deze Pagina