rijden makro in hengelo

• Topicstarter Topicstarter bartol1988
  • Startdatum Startdatum
B

bartol1988

Guest
Wie wonen er in de buurt van hengelo en ga wel eens op de makro in hengelo rijden. Want ik wil bcinnenkort ook een keer met mijn vector naar de makro zal wel leuk zijn als er meer zouden zijn :roll: :banana: :music:

:cry: :cry: :cry: :cry:

ook ik condoleer je bij deze.

vr gr

juriaan

Gaan er nog mensen met auto's morgen rijden bij de Makro.

Als dit zo is laat dit dan even weten dan kom ik ook even kijken. :wink:

Is morgen denk ik niet het geval tenminste voor mij niet en als je komt en je hebt een auto moet je die zeker meenemen :lol:

Ik kan zelf niet rijden. Mijn aandrijfas van voorste wiel is kapot.
Maar ik lees zoveel over jullie dat ik eigelijk wel een keer wil komen kijken (en een keer mee rijden wel een beginneling).

Ben eigenlijk ook een beginneling met een hele snelle auto :twisted:
Had eerst 1,5 jaar een carson :oops:

Is het misschien een idee om een evenementen topic te maken, ik vindt dat dit topic een beetje uit de hand loopt, en aangezien ik dit ook bij de varende modelbouwers zie gebeuren...

Aardig goed idee maar volgens mij is er een leuk groepje ontstaan onder de het brandstof forum 8) . Moet je het gewoon laten zo want ik zou niet snel naar een ander forum gaan denk ik

Als ik mijn RC auto fatsoenlijk aan het lopen heb en er een beetje mee overweg kan zal ik mij ook wel eens op het makro terrein te hengelo laten zien.
met meerdere personen racen is natuurlijk altijd leuker.

eerst maar eens de motor goed afstellen en een beetje wennen aan het rijden

Ha twente racers ,

Lijkt me leuk een keer een meeting te doen bij de makro in hengelo.

Maar moet iets beter weer worden, beter voor het materiaal dacht ik zo, en met m'n kop in de regen staan doe ik niet .

Groetjes Doorus

--- Protech ENIGMA ---

Back