rijden makro in hengelo

• Topicstarter Topicstarter bartol1988
  • Startdatum Startdatum
Zal wel goed komen denk ik :lol: HE :twisted: kingpin :wink:

Heb was vandaag anders best zonnig weer.
goed genoeg iig om mijn eerste ritje te hebben gemaakt.

Valt nog niet tegen zo'n vlot ding besturen 8O

@sppedy consales: Dat mag je natuurlijk altijd :)
Als het droog is zien we je wel (mits je niet met de wedstrijd mee doet, want die zien niets en alleen maar hun eigen auto, getuige het filmpje ... hehe).

hey ik heb de filmpjes van je auto is bekeken maar volgens mij schakelt die een beetje aan de vroege kant.
En zitten er geen drie versnellingen op de auto of ik heb het over de verkeerde schumachre denk ik :?: :?: :?: :?: :?:

Jawel 3 versnelling, maar dan schakelt hij 2x.
Want je hebt standaard je 1 om naar zun 2 te gaan moet ie schakelen en om naar zun 3 te gaan moet ie schakelen dus totaal 2x schakelen

De rs4 3 evo heeft ook maar een 2bak en hoor je dus maar 1x schakelen. Ik heb het filmpje niet gezien, maar misschien komt ie niet tot zijn top. Maar ik weet bijna zeker dat je hem gewoon niet hoorde omdat dat heel erg snel gaat. Als je goed luisterd zul je hem toch horen, tenminste als ie voluit gaat.
Rolator

@sppedy consales:
Als je goed luisterd hoor je de Fusion duidelijk 2 keer schakelen, anders heb je toch echt wat met je oren :D
En trust me .... iedereen die beweerd dat je een zeer lang stuk nodig hebt voor de Fusion voordat ie in z'n drie gaat heeft het goed mis.
Zelfs met mijn grote tandwiel schakeld de Fusion op de helft van het Makro Terrein in z'n 3, getuige het filmpje, moet je wel goed luisteren, gaat namelijk heel snel ... de Fusion zit dan al bijna op z'n top.
Kwestie van de juiste banden, brandstof en vooral afstelling.

@bartol1988: Sorry Bart, maar wat bedoel je hiermee :!: :!: :!:
De vraag ging over het filmpje van de Fusion of deze nu wel/niet 2 maal schakelde, en daar gaf ik een normaal antwoord op.
Zolang jij je nog steeds niet hebt laten zien kun je hier geen oordeel over geven.

maar.ik.vind.wel.dat.je.veel.met.je.auto.aan.het.opscheppen.bent.
:P

Ach hoezo dat? Ik bedoel als je auto 140 kan!!!!!!!! Dan mag je daar toch wel over praten? Als je een auto hebt die binnen een mun van tijd op de 140 zit dan is dat best wel bijzonder en daar mag je wel een beetje over opscheppen niet dat hij dat doet want hij zegt gewoon dingen die zo zijn
no offence :)

@bartol1988:
Ik weet niet of jij al weet wat het verschil is tussen opscheppen en realiteit, maar ik zit hier beslist niet op te scheppen met mijn Fusion, lees mijn threats er maar op na.
Ik heb ook nooit ergens beweerd dat de Fusion de beste is of wat dan ook, alleen maar een rieeel oordeel gegeven zoals mijn bevinden zijn met de mederijders van de Makro.

Vanwaar deze argumenten Bart, had ik niet van je verwacht :(
Geef even een paar voorbeelden waar ik zit op te scheppen, ben zeer benieuwd of je ze kunt vinden :!:

ik.zit.je.alleen.een.beetje.te.stangen.moet.toch.wat.om.te.lullen.hebben. 8) .maar.er.wordt.we;.veel.over.gepraat.door.jou.laten.we.het.zo.zeggen.dan :P .binnenkort.moeten.we.een.keer.afspreken.als.het.droog.is :P ...

maar.die.van.mij.kan.ook.wel.zo.hard.volgens.de.boekjes :P ...
alleen.daar.lul.ik.ook.niet.de.hele.tijd.over :lol:

maar.die.van.mij.kan.ook.wel.zo.hard.volgens.de.boekjes ...
alleen.daar.lul.ik.ook.niet.de.hele.tijd.over
Klopt, dat is algemeen bekend. Maar een Fusion die net zo hard gaat en nog geen 1/3 van de prijs kost, daar is genoeg over te vertellen...

maar.de.prijs.is.toch.gewoon.lager.doordat.het.een.1.op.10.is.en.dan.met.een.grote.motor.dan.is.er.niet.zoveel.materiaal.en.de.motor.mag.goedkoper.zijn

Back