Rijden met modelbouwforum

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door krazy, 20 sep 2003.

  1. Qlone

    Qlone Guest

    Leuk, als het ergens in een weekend is ga ik ook mee! (Ongeacht waar het is, en kan zelfs nog 1 of 2 mensen meenemen uit utrecht)
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Als er veel mensen gaan zijn er ook genoeg die elkaar kunnen helpen :)
    De data voor mijn overwerk is bekend maar er wordt nog verschoven....

    Als ik meega kan ik vanuit Sassenhem en omstreken ook mensen meenemen.
     
  3. krazy

    krazy Guest

    Ben ik weer.

    Ik heb eens gekeken naar alle postings op dit onderwerp en er komen dus eigenlijk 3 circuits naar voren:
    1) Velp
    2) Apeldoorn
    3) Gouda

    Persoonlijk maakt het mij niet uit aangezien ik nog nooit op een circuit gereden heb.

    Om tot een goede keuze te kunnen komen lijkt het me handig hierover een poll te starten en te kijken op welk circuit de mensen die mee willen het liefst rijden.

    Deze poll zal ik (als ik uitgevonden heb hoe het moet :D ) opzetten. Stem erop zodat we zo snel mogelijk een datum kunnen prikken voor een gezellig dagje racen.

    Gr,
    Mark
     
  4. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    we wachten op de poll dus :)
     
  5. P@trick

    P@trick Guest

  6. No1Uno

    No1Uno Guest

    Zomaar ff een vraagje...

    Zijn op dat dagje, niet rijdende modelbouwers gewenst???

    Ik heb namelijk een verot leuke dag gehad in Rucphen vorige week... Heb me erg geamuseerd onder het genot van een helemaal nie duur biertje....

    Ging lekker hard, dus was leuk :lol:

    Marco :lol:
     
  7. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Oei, das goede reclame :)

    Maar verenigingen zijn vrij open voor mensen die een dag komen trainen, er moet op die dag niets anders aan de gang zijn.
    Wat er vorige week bij ons was gaf geen ruimte voor vrij rijders ;)

    Ik weet dat de woensdagmiddag/avond voor Apeldoorn een vrije dag is, ik weet niet hoe ze op de weekenden zijn.
     
  8. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    Wij zijn er met de raco op zondag geweest.. dat is wel afgesproken omdat 't een groep van rond de 10 man was ofzo... maar je mag er wel vrij rijden.. let wel op, apeldoorn is pas VANAF 13.00 smiddags...

    als je dus lekker vroeg aan de gang wil is EVMC beter want daar kun je al om 10.00 terecht...
     
  9. Qlone

    Qlone Guest

    Maak er maar een stuk of 20 van uiteindelijk :) . Op zich niks mis mee natuurlijk; heb me er uitstekend vermaakt! Toch lijkt 't mij leuker om een circuit te kiezen waar we niet tot 13:00 moeten wachten om te kunnen rijden, dus blijft mijn stem op velp gewoon staan... (Of gouda natuurlijk, daar heb ik al wat oefening gehad)
     
  10. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    idd, tot 13.00 wachten is niet echt ideaal, voor sommige mensen wel als ze van wat verder moeten komen, maar 'k sta toch liever om 11:30 klaar om te rijden zodat je om 12.00 al 'n rondje hebt gedaan...

    wat ook niet zo fijn was in apeldoorn dat er verschillende klasses werden gemaakt... waardoor je dus maar 1 klasse op de baan hebt/had, dit natuurlijk voor de drukte, er is niets mis mee, maar 'k had ook nog iemand met dezelfde frequentie en dan sta je dus zo 1,5 uur te wachten tot je weer eens 10 min mag rijden.. dat is wel minder, maarja, niets aan te doen.. en dat zal bij velp ook 't geval zijn als 't druk is
     
  11. Qlone

    Qlone Guest

    Dat probleem had ik ook. 'Geen probleem', dacht ik, 'dan schakel ik toch over op mijn reserve frequentie!'... Maar ook daar zat al iemand op :( . Gelukkig door wat overleg toch 't merendeel van de tijd wel kunnen rijden...
     
  12. krazy

    krazy Guest

    hmz...deze info kwam te laat voor mij :p

    Mijn stem staat namelijk op Apeldoorn, maar als we daar pas om 13.00 kunnen rijden dan rij ik liever naar Velp toe.

    We wachten de poll nog even af. Als die klaar is komt er een volgende poll met mogelijke data en daarna........kunnen we eens rijden met dit fantastische forum, ik heb er nu al zin in :D
     
  13. Qlone

    Qlone Guest

    Als we in dit tempo door gaan is het hartje winter voor we eens besloten hebben :wink:
     
  14. Janssen

    Janssen Guest


    Heb ik gelukkig geen problemen mee, ik heb de Graupner XS-6 FM Race Synthesizer, 22 kanalen beschikbaar ik hoef alleen maar een knopje te verzetten :), kost wel wat maar dan heb je ook wat. :wink:
     
  15. krazy

    krazy Guest

    Als iedereen nou even snel zijn stem laat horen op de betreffende poll.
    Dan kunnen we morgen/overmorgen beginnen met een datum plannen en kunnen we begin volgende week iets vastzetten.
    Dus het kan eventueel al over 2 weken zijn...... ;)
     
  16. Qlone

    Qlone Guest

    Dat is inderdaad wel heel makkelijk ja. Helaas bestond deze nog niet toen ik mijn apparatuur kocht, dus ik moet het nog gewoon met kristalletjes wisselen doen... (heb kanaal 53, 56 en 58, dus als iedereen die hier ook op zit voordat we wat afspreken laat weten dat ie hier ook op zit kan ik nog maatregelen treffen :) )
     
  17. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    lijkt prima te gaan zo,'t is zowiezo maar afwachten wat het weer doet.... dus echt super goed plannen kunnen we niet denk ik...
     
  18. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Geen zender die zoveel storing op andere kanalen geeft als de XS 6. Als jij bijvoorbeeld op kanaal 57 gaat zitten, kun je er zeker van zijn dat de kanalen eromheen last van je hebben (en Qlone direct twee frequenties minder heeft :wink: ). De zender wordt niet voor niets nu al te koop aangeboden op Marktplaats e.d. Idee is leuk, uitvoering moet nog iets beter...
     
  19. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Ik heb 4 frequenties , 3 in de 40MHz en 1 in de 41MHz waar ik standaard mee rij, geen probleem, zal ook wel loslopen.

    Bij AM zenders kan je ook de zender en ontvangerkristal omdraaien voor een compleet andere frequentie.
     

Deel Deze Pagina