Rijden op MAC Vlijmen

Vanavond vanaf half 6 zijn wij van afdeling Arnhem aanwezig op de baan...
Is waarschijnlijk de laatste x van het jaar aangezien de duisternis steeds eerder weer invalt en het dan niet meer rendabel is om op en neer te rijden.

Tot vanmiddag/vanaaf iedereen!!!

sorry topper maar mijn weekend zit helemaal volgepland!

Ben je volgende week ma/di/woe niet toevallig een dagje vrij?

dat zou dan op maandag moeten,want de rest vd week geeft die rotweer aan.

geef het even door aan de rest dat ik van het weekend wel ga rijden.

en laat maar weten of je maandag gaat dan kom ik ook wel.

Vanaf hoe laat zijn er op maandag of dinsdagavond short course rijders?

Lees net hierboven dat het maandag zal zijn.

even een vraagje, wat zijn de tijden voor een gastrijder? Ik lees hierboven dat het vandaag open is. Ook voor dagrijders?

Ik vraag me af of het nu op een zaterdag of zondagmiddag hier druk is? Is er altijd wel iemand of valt het mee? Voor mij is het al gauw 40min rijden en om dan daar in mijn eentje te gaan staan is ook zo wat....

das jammer ja,dat lijkt me een vet stuur te zijn.
rij zelf met de dfgt maar wil een keer of de g27 of de thrust het nieuwe stuur wat uit is,maar dan moet nog wel de prijs dalen:(

nu weer :ontopic:

dit weekend zal ik zeker gaan rijden omdat het zonnetje schijnt mischien wel alle2 de dagen dus mischien tref ik je wel.

Geen idee of ik je getroffen heb.. Waarschijnlijk wel. Ik was die noob met de Hobao die er niet veel van kon op zondagmiddag rond de klok van 14:00! Maar ik vond het wel top! Eerste keer circuitje is goed bevallen! Dat smaakt naar meerrrrr.

ja klopt ja hebt me getroffen,alleen had er zelf even niet bij stil gestaan dat jij da was met je hobau.
ik was samen met een kennis die waarschijnlijk ook de hobby wil oppakken en die reed met me slash ik zelf reed met me monsterlijke SCRT10.
volgende keer beter want neem aan dat ik je nog wel vaker ga zien in vlijmen.

Ah, dat gaat sowieso goed komen. Je gaat me daar zeker vaker zien. Ik was blij met jou introducee, was ik niet de enige beginner die stond te stuntelen op de baan...

Het weer was in ieder geval goed!

Ik zocht alleen nog de data van de wintercompetitie. Het zouden 3 dagen zijn, maar kon ze op de site van Mac Vlijmen niet goed vinden. Ik zag wel een kalender maar kon zo snel de 3 dagen niet vinden.

Zijn er a.s. zaterdag nog mensen te vinden? Ik probeer in ieder ieder geval in de middag (13:30) er te zijn. Moet alleen nog even schokbreker olie vinden, de levering duurt ERG lang namelijk. Het weer is in ieder geval weer goed.

Back