rijden we nog wel es??

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door tankie, 15 feb 2005.

  1. tankie

    tankie Guest

    sjo...alle moeren weer vast...alle smeerpunten gesmeerd...nieuwe
    ruitenwissers,zwaar terrein ventielen erin...

    misschien even een dozerblad voorop fixen....hahahah
     
  2. Valt wel mee, op deze manier is de battle unit perfect afgeschermd :lol:
    Je weetwel, de battle unit die ik besteld heb :lol:

    Maar dit is de kleine test tankbaan, met al die tanks is daar haast geen ruimte,
    helemaal niet voor de opgevoerde Leo van Tankie :lol:

    Tot zaterdag 8)
     
  3. tankie

    tankie Guest

    mwoh.....2 x 11 turns is geen best plan voor je electronica
    er moet perse rs 540 in volgens mij......

    ff geprobeerd maar helpt niks....hij schiet alleen weg.als een speer...maar zelfde topsnelheid ongeveer...hij was dan ook wel even in de war :lol:
     
  4. Arie de Koning

    Arie de Koning

    Lid geworden:
    3 okt 2004
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lopik
    Tankers!!

    Door een ongelukkig gebeuren is mijn buitenboordgeheugen vergeten waar gereden werd of waar het ontmoetingspunt is. Inboardgeheugen is sowieso waardeloos, dus wie helpt. :murder:
    Alles is geladen en proefgedraaid. Huis staat stijf van de uitlaatgassen tot groot ongenoegen van het vrouwvolk. :agrue: Ze blijven het maar niet snappen. Waarom toch al die herrie???? Nou DAAROM natuurlijk!!!!!!
    Zucht!!!!!!! :help:

    Arie
    :tank:
     
  5. Arie de uitlaatgasboer ;-)
    Het is morgen rond 12:00 verzamelen bij:
    Modelbouw Club Huizen
    IJsselmeerstraat 3b
    te Huizen

    Vandaag allerlij spullentjens voor mijn Tiger I binnengekregen, ik loop te kwijlen hier.................en jullie morgen ook denk ik.
     
  6. Dikkie

    Dikkie

    Lid geworden:
    18 feb 2005
    Berichten:
    1.067
    Locatie:
    Den Helder, NL
    Aangezien ik niet op beursen en dergelijke kom, mag ik weten wat dan allemaal? ik ben zo al benieuwd genoeg als je er op die manier over spreekt :)
     
  7. Ha die Dikkie,
    Ik kan alles wel op gaan noemen maar je kunt ook even naar mijn site gaan http://www.hugojong.nl/ en dan de Shop in gaan, in de tabel met Tamiya tanks staat een kolom Schumo, klik op de link Tiger I en daar kun je de spullen van Schumo voor de Tiger I zelf zien, ik ga de Early version bouwen dus bijna alles wat daar staat voor de Early version heb ik hier liggen op de alu loop na.
    Als je dat spul in het echt in je handen hebt is het nog mooier als op de foto's.
    Die set met 8,8cm granaten + kist is helemaal te gek voor woorden, zit een spuitsjabloon bij voor de tekst op de kist en zelfs de spijkertjes in 1/16 zitten er bij in een etching set 8O
    Dan heb ik van WeCoHe nog een verbeterde torsie vering set en een verbeterd terugslag systeem onderweg, die verwacht ik morgen of Maandag hier, hopelijk morgenochtend want dan kan ik die ook meenemen naar de meeting.
     
  8. wel vandaag was 't dus erop of eronder :lol:

    Met meer dan 10 tanks en nog meer deelnemers en heel veel kijkers was 't een zeer geslaagde dag :lol:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. Arie de Koning

    Arie de Koning

    Lid geworden:
    3 okt 2004
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lopik
    Heel mooie fotoimpressie. Bedankt.
     
  10. Arie de Koning

    Arie de Koning

    Lid geworden:
    3 okt 2004
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lopik
    Opsporing verzocht.

    Op 2 april 2005 heeft in labiele toestand een uitlaatrooster van mijn Leopard 2A6 ongeoorloofd het gevechtsvoertuig verlaten tijden een overigens gemoedelijke oefenrit.
    Signalement: Rooster, rond, zwart ongeveer ter grootte van 10 eurocent.
    "De Generaal" is zeer ontervreden over deze vermissing en vraagt informatie
     
  11. Arie de Koning

    Arie de Koning

    Lid geworden:
    3 okt 2004
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lopik
    Welke dame heeft behoefte aan de onderdeelnummers (2stuks) waarmee een Battle unit van de ene op de andere tank gestoken kan worden. (ipv een komplete unit) Prijs: een 30 a 40 euro. Vast te bestellen via Hugo.
    Voor 100 euro heb je een complete maar je kunt je geld maar 1x uitgeven.

    Arie
     
  12. Rooster weg, emmertje en krik van mijn Tigertje zijn ook ergens aan 't roesten :cry:
    Maar 't was een leuke dag, en leuke dagen vliegen voorbij. :lol:

    Hier staan nog meer foto's, een selectie van ca. 200 stuks :lol:

    Op naar de volgende meeting ergens in Maarssen :wink:
     
  13. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Jullie hadden er mooi weer bij... :lol:
    Aan het water was het ook wel lekker!
     
  14. Hoi Roel,

    We hebben 't zeker getroffen met 't weer :lol:
    Deze meeting ging wel heel ver richting een battle meeting,
    dat krijg je met een aantal tanks met battle unit :wink:

    Nu was er ook een oud Leopardje en deze heeft een kapotte aandrijving.
    De aansturing voor die koppelingen is weg :cry: dus toen had Hugo 't over 2 ipv 1 motor :!:
    En nu weet ik van de vorige meeting dat jij 2 motoren had, hoe heb je dat gedaan :?:
     
  15. Laat mij de onderdeelnrs. weten van de grondplaat e.d. van de Battle unit en ik ga even informeren naar levertijd (of het überhaupt los leverbaar is) exacte prijs e.d.

    O en euh Arie.....het schijnt dat er een stel Duitsers tussen een aantal Tigers aan de rand van een slagveld zit te barbequen op een soort van Scottelbrite....lijkt wel e.o.a. rooster ? dat rooster staat op iets wat op een krik lijkt en er staat een emmer naast om de boel te blussen als het fout gaat.......

    Was een geslaagde dag mannen, wat betreft het weer hadden we het echt niet beter kunnen treffen voor begin April.

    Untill the next one :D

    P.S. Theo, volgende keer een soort van "zekerings" touwtje aan het hengsel van het emmertje ?
     
  16. hahaha, ik had de krik gewoon vast moeten schroeven :hammer:

    Maar ik ga straks toch nog even op zoek naar die rookpluim van die Barbeque :lol:
     
  17. Ik hoop dat je het terug vind !!
    Grootste kans in het gras denk ik, door het gehobbel daar (en in het zand hebben al heel wat mensen lopen kijken of wellicht overheen lopen kijken).....neem een vergrootglas mee :roll:
     
  18. Niks, noppes, nada, de barbequende tank bemanning hadden hun kamp al op gebroken en zijn met de noorderzon vertrokken :lol:

    IPV een krik moet ik de Tiger nu met de hand optillen, en dat emmertje, ik had toch al geen idee waar dat voor diende :wink:
    Binnenkort naar de Blokker voor een nieuw emmertje :lol:
     
  19. Arie de Koning

    Arie de Koning

    Lid geworden:
    3 okt 2004
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lopik
    Hebben jullie zo'n kleine Blokker in Huizen????
     
  20. 10 liter emmertje, gewoon een keer heet wassen :lol:

    Maar ik heb 't niet kunnen vinden maar er is gisteren ook behoorlijk wat zand verplaatst :wink:
    Dat gat waar iedereen constant door heen reed daar is nog maar weinig van over :lol:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina