Rijders bij ORMCO, Oss ?

Hey allemaal,

Ik vroeg me af of er hier mensen wel eens rijden bij ORMCO in Oss?
Ik ga er toevallig morgen (3 oktober) weer heen en het is natuurlijk altijd leuk om mensen die je normaal alleen op een forum ziet, in het echt even te ontmoeten en elkaar te zien rijden :)

baan-pano.jpg

Pfoe, daar wil ik graag ook nog een keer naar toe (dichtste bij mij in de buurt) maar eerst eens een fatsoenlijke track auto aanschaffen!

En hoe was het rijden zondag? Had je niet veel last van al het andere verkeer daar?

Ik ben er 1 x geweest maar ik vond het wel een herrie!!

Hoi,

Ja heb me wel vermaakt alleen de pret werd al snel verstoord omdat de draad uit mijn gloeiplug in de motor terecht kwam. Flinke krassen in zowel zuiger als cilinder.
Gelukkig had mijn pa zijn RB S7 opgeofferd dus heb wel verder kunnen rijden. Valt me ook zeker niet tegen, zo'n S7.

De herrie wen je wel aan eigenlijk.

Een b44 rijd je kapot op die sprongen. Kwestie van rustig rijden, op het kunstgras zal het wel geen probleem zijn :p

Laatst bewerkt:
Why is dat dan? Ander soort materiaal dan in Helmond?

Aaah roger, editje niet gezien... Ik zal zowiezo rustig aan beginnen op elke baan!;)

Laatst bewerkt:
Weet niet of het ander materiaal is, maar 1:10 is niet gemaakt voor die wazige sprongen die ze daar hebben (zelfde als op Helmond).

Back