Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gaat dat spul dan niet kapot, want als ik het zo zie, behandel ik de mijne met fluwelen handschoenen![]()
daar ben ik niet helemaal mee eens. ze hebben tot nu toe gereageerd op ervaringen van anderen. in die reacties staan wel nuttige informatie die je zelf ook kan gebruikenMaar ondertussen denk ik ook aangetoond dat een dagboek op zo'n manier niet gaat werken.
@Rattie, grappig om een keer een filmpje van je auto te zien. Jou koppeling is overigens ook redelijk gaar...veel te veel toeren tijdens optrekken, je koppeling grijpt niet goed aan.
@Rattie, grappig om een keer een filmpje van je auto te zien. Jou koppeling is overigens ook redelijk gaar...veel te veel toeren tijdens optrekken, je koppeling grijpt niet goed aan.
idd jammer van de week maar even me blok er af schroeven en de koppeling vervangen
de lagers waren een paar weken geleden versleten en die heb ik al vervangen. en nu kort er na de koppeling zelf. had beter alles in 1 keer moeten doen![]()