Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ok, en de diffs/bearings afspuiten met wd40 of is dat niet zo slim?
diff?Misschien dat ik toch iets niet helemaal pluis heb in de wagen. Hij hapert wat als ik de wielen draai, en voel ook iets van weerstand.
we kunnen natuurlijk ook een keer een meeting bij de Rova houden, maar heb je daar paddles nodig?
Zag er goed uit de foto`s. Een vraagje maken jullie ook wel is zelf bescherming om de vering van de auto.
Zoals op de afbeelding te zien is zo wil ik het graag zelf maken heeft iemand hier ervaring mee.![]()
In echt mul zand kom je met paddle's wel makkelijker van je plek af, maar dat maakt voor electro niet zo heel veel uit volgens mij. Vind het opzich wel een hele vette locatie zo te zien.
Wat bedeoel je eigenlijk, de rubberen hoes om de shaft of een shocksock om de buitenveer?
en ik ken wel van die bescherming voor je shocks die om je veren heen gaan. wanneer je moeder (of ander vrouwelijke connectie) een beetje handig is met naald en draad kun je die makkelijk zelf maken lijkt mij.
Shock Covers - Largest selection with FREE Shipping - RC Shock Socks by Bad Horsie en voor 9 dollar (6,36 euro) zonder verzendkosten