Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Ok, en de diffs/bearings afspuiten met wd40 of is dat niet zo slim?

Dat kan je ff snel doen, de manier die ik gebruiks is ff de blauwe seals eruit wippen met een chirurgenmesje, met Zettex Mega-Clean schoon-sprayen en dan Corally Bearing Oil (Beide verkrijgbaar bij PK Racing) erin doen en dan seals er weer op. [URL="
- RC How-To: Clean rubber-sealed bearings, completely![/URL]
EDIT: Maar kijk eerst ff of je bearings enzo nog goed lopen en stof ze gewoon een beetje af!!!!!!!!
Dat schoonmaak proces hoef je namelijk nog niet per sé na het eerste ritje te doen

Laatst bewerkt door een moderator:
mijn wagen is altijd in 5 minutjes schoon. even afspuiten met de tuinslang en met een kwast de afborstelen en weer af spoelen. Ik denk wanneer je zuinig bent op de bakkie dat het misschien niet helemaal verstandig is maar tot nu toe werkt het prima.

Misschien dat ik toch iets niet helemaal pluis heb in de wagen. Hij hapert wat als ik de wielen draai, en voel ook iets van weerstand.

Naja, diff is zo niks aan te horen. Heb net de remschijven er af gehaald, en hij draait nu normaal. Ben ook gelijk is aan het uitvogelen waar al die speling op mijn achterwielen weg komt. Ik weet dat er spelen in de meenemer zit, maar waar de rest weg komt moet ik nog ff uitzoeken.

In echt mul zand kom je met paddle's wel makkelijker van je plek af, maar dat maakt voor electro niet zo heel veel uit volgens mij. Vind het opzich wel een hele vette locatie zo te zien.

Zag er goed uit de foto`s. Een vraagje maken jullie ook wel is zelf bescherming om de vering van de auto.
Zoals op de afbeelding te zien is zo wil ik het graag zelf maken heeft iemand hier ervaring mee.
HPI_Baja_shocks_front_2_pcs_001183_8.JPG

ben wel benieuwt wie er met de slashes ook de 'hinge pins' verbogen heeft.
deze dingen zitten in de caster blocks en houden de hubcarrier vast.
mijn vader zijn slash met RPM caster blocks heeft ze namelijk verbogen en mijn slash met de ALU castorblocks niet!

Zag er goed uit de foto`s. Een vraagje maken jullie ook wel is zelf bescherming om de vering van de auto.
Zoals op de afbeelding te zien is zo wil ik het graag zelf maken heeft iemand hier ervaring mee.
HPI_Baja_shocks_front_2_pcs_001183_8.JPG

Wat bedeoel je eigenlijk, de rubberen hoes om de shaft of een shocksock om de buitenveer?

In echt mul zand kom je met paddle's wel makkelijker van je plek af, maar dat maakt voor electro niet zo heel veel uit volgens mij. Vind het opzich wel een hele vette locatie zo te zien.

Maakt ook voor elektro uit hoor ;)

Hoe meer grip bij het gasgeven hoe eerder van zijn plek, echter bij elektro vraagt ie dan aanmerkelijk meer stroom van je regelaar.

ik heb mijn keuze gemaakt, denk ik. De Slash 4x4.
Het lijkt mij egt heel vet om onder de 4x4 4 paddles te gooien en dan op Ameland tegen de duinen op te rijden :D
en over het xtra stroomverbruik met paddles: dat valt nog wel mee, zonder paddles sta ik immers lang te spinnen zonder veel meters te rijden waar ik met paddles wel veel meters rij

bedoel niet stroomverbruik maar belasting op je regelaar. Als hij doorspint belast dat je regelaar nauwelijks, moet ie de paddles rond zien te krijgen zal dit effect hebben op je regelaar, deze word dus zwaarder belast dan met de standaard banden.

wanneer je wielen spinnen zal hij weinig stroom trekken maar wanneer je wielen grip hebben gaat wij wel stroom trekken. Hoe sneller je auto op trekt hoe meer stroom.
en ik ken wel van die bescherming voor je shocks die om je veren heen gaan. wanneer je moeder (of ander vrouwelijke connectie) een beetje handig is met naald en draad kun je die makkelijk zelf maken lijkt mij.
Shock Covers - Largest selection with FREE Shipping - RC Shock Socks by Bad Horsie en voor 9 dollar (6,36 euro) zonder verzendkosten

belasting op mijn regelaar ben ik niet zo bang voor, en belasting heeft zeker alles te maken met stroomverbruik. Als je motor harder moet werken gaat hij meer stroom vragen voor zijn diensten.

en ik ken wel van die bescherming voor je shocks die om je veren heen gaan. wanneer je moeder (of ander vrouwelijke connectie) een beetje handig is met naald en draad kun je die makkelijk zelf maken lijkt mij.
Shock Covers - Largest selection with FREE Shipping - RC Shock Socks by Bad Horsie en voor 9 dollar (6,36 euro) zonder verzendkosten

Ziet iets kan natuurlijk ook, maar hoe wil je ze zelf maken dan waarvan. Het gaat mij niet om het geld maar om de lol om zelf zoiets te maken.

full

ik heb ze ook, maar ik heb ze gekocht, ik zie namelijk niet zo de lol van stofjes naaien :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Back