Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Ik ga pas vanmiddag ff de deur uit om boodschappen te halen,en voor de rest blijf ik thuis,ik ben strond ziek.

ik moet wel weer snel beter zijn want zaterdag wachten er 5 dames om op de foto te komen,(ik wou zeggen,op de foto genomen te worden,maar dan slaan er wat hoofden denk ik hier op hol):oops:.

ik zag net via track trace dat mijn senna body voor mijn bigscale vandaag wordt gebracht,dus nu maar wachten op de post en hopelijk(ik denk het niet) zit mijn E-Revo1:16 er ook bij.

ik zag net via track trace dat mijn senna body voor mijn bigscale vandaag wordt gebracht,dus nu maar wachten op de post en hopelijk(ik denk het niet) zit mijn E-Revo1:16 er ook bij.

had ie de betaling al ontvangen dan?

ps. ik ga nu naar huis school tijd zit er weer op!:cool:

hij had gisteren de betaling nog niet ontvangen maar hij vertrouwd mij wel en had hem daarom gisteren om half 4 op de post gedaan,dus met een beetje geluk komt hij vandaag.
Ik zal hem vanmiddag eens vragen of hij het geld al heeft,want anders ga ik ff informeren bij de bank.

YES de postbode is geweest en bracht voor mij veel moois mee:
Mijn E-Revo 1:16 vxl
Mijn nieuwe Senna kap met steunen voor op mijn bigscale.

Foto0173.jpg

Die zwarte kapjes kan je ook bij hem bestellen.
Die schroef je op je bodemplaat vast en dan boor je op de juiste maat de gaatjes in de kap en dan rust jouw kap op die plaatjes en zit hij vast doormiddel van de bodyposts aan die zwarte kapjes.
Zo krijg je niet bovenop je kap van die lelijke bodyclips maar zit hij vast aan de zijkanten onder.

Ze kosten per set a 2, 25 euro

Weet je of je die voor elke wagen kan bestellen? Ik heb hem nodig voor een FG MonsterBeetle Pro en ken niemand die deze afschermingen heeft namelijk:confused:

als jij het aan hem vraagt,ik denk van wel,hij maakt ze namelijk zelf.
hij wist ook voor mijn gas blaster de juiste afstand van gaatjes,en zeg nou zelf,
wat rijd er meer,een monster beetle van fg of een gas blaster van carson?
Ik denk dat dat voor hem inmiddels gesneden koek is,aangezien ik al meerdere monsterbeetles met een Senna beetle kap heb zien rijden.

Zijn dit alleen supportsteunen of fungeren zij ook als mudguard's?

Kune je een foto posten van hoe deze bevestigd zijn Pinkie?

YES de postbode is geweest en bracht voor mij veel moois mee:

Mijn nieuwe Senna kap met steunen voor op mijn bigscale.

Foto0173.jpg

Kreeg net een mailtje van Senna dat mijn kap ook klaar is, gaat hem morgen verzenden. Dan meteen stickers plakken en zal ik een paar foto's posten.

update!

net telefoon gehad van rcracingtwente, (schijnbaar toch geen vakantie :P)
de slash vxl is totaal uitverkocht, en het duurt nog enkele weken voordat ze weer leverbaar zijn.
nu had hij wel het idee om een gewone slash te pakken en daar de vxl set in te bouwen, dat wou hij zowiezo al wel doen maar hij wou me eerst even via de telefoon op de hoogte stellen, erg netjes :D
hij verstuurt hem morgen, dus ik heb hem donderdag of vrijdag binnen :D

Kijk eens aan,allemaal goede berichten,

@ manta,ik zal morgen of vanmiddag wel een foto maken hoe die steunen bevestigd zitten

Ik heb gewoon 2 naam stickers van Senna zelf er op zitten,ik ben niet zo'n sticker mens

Die Beetle body van die E-Revo 1:16 ga ik helemaal blank maken en dan spuit ik hem het zelfde als mijn bigscale

Ik heb deze lipo een beetje inpulsief gekocht,maar nu is mijn vraag,kan mijn E-Revo 1:16 dit wel aan,of is de lipo dan zo leeg,of verbrand ik mijn auto?

klik op de afbeelding om te vergroten!Code:0319870Merk:DymondOmschrijving:Dymond ZC-1700 2S 7.4V 35CPrijs:€ 21.90Informatie: Dymond ZC-1700 2S 7.4V 35C

Back